zestaw kina domowego, prośba o pomoc

trycki

New member
Witam
Niestety, włączę się w nurt pisaniny typu "proszę o pomoc", ale przyznam, że trochę nie mam wyjścia. Chcę kupić kino domowe do 4,5 tys. zł, z tym zastrzeżeniem, że przez jakieś pół roku, z powodu remontu, nie będę mógl skorzystać z wszystkich kolumn, a jedynie z dwóch. Ponieważ, krótko mówiąc nie znam się na tym, pobiegłem do top hi fi, gdzie polecono mi zestaw, który będę mógł rozbudwować później o dodatkowe kolumny. Zaproponowano mi taki sprzęt: Yamaha RXV 661+ DVD 661 + dwie kolumny B&W 601. Coś mnie pokusiło i następnego dnia zawitałem do salonu Sony, jako, że mam Bravię i tam dowiedziałem się, że zestaw STR DA 1200+ nagrywarka RDR HX 750+ B&W 601, to wedłgu sprzedawcy, też niezły pomysł, zwłaszcza, że nagrywarka jest mi potrzebna. Szukałem w necie odpowiedzi, czy lepiej wybrać Yamahę czy nowy amplitiuner Sony i niestety nie doszukałem się odpowiedzi. Sprzęt będzie stał w pomieszczeniu ok. 30 m.kw, (pokój plus aneks kuchenny), w 70 proc. wykorzystam go do oglądania filmów, w 30 do słuchania muzyki.
 

Kuba_ps2

New member
Bez reklam
Ampa Sony to wątpie, ze Ci ktos poleci. Moj znajomy ma te kolumny i mi osobiście nie przypadl dźwiek stereo jakiś taki ostry i za mało glebokiego basu... Dla mnie lepiej brzmi zestaw Quadrala Quintas 500, który jest raczej z tych tańszych, a jak kazdy wie B&W do takich nie nalezy... Kazdy musi posluchac co mu bardziej lezy
 
Ostatnia edycja:

gatar

Active member
Bez reklam
Witaj.
Najlepiej zrobisz jak porosisz i tu i tu o prezentacje.
To co, Twoim zdaniem lepiej gra ... kup.
Osobiście w ampa Sony bym się nie ładował. Yamaha .. czemu nie.
 

Kuba_ps2

New member
Bez reklam