Zestaw kina domowego do dużego salonu.

tooomala

New member
Witam.
Potrzebuję pomocy w wyborze zestawu kina domowego, nie znam się na tym, ani nie jestem jakimś audiofilem. Sytuacja jest dość skomplikowana bo salon jest połączony z kuchnią i holem. Powierzchnia wypoczynkowa ma 29 mkw. Nie mogę niestety wstawić rysunku (za mało postów) Zainteresowanym mogę wysłać na maila.
TV już praktycznie wybrałem będzie to prawdopodobnie Sony 65W855C. Jeśli chodzi o amplituner to musi mieć 2 strefy i wifi, pod tym względem najbardziej podoba mi się Denon. I tutaj zaczynają się schody bo nie wiem który konkretnie model Denona wybrać, i jakie głośniki, potrzebuję 2 fronty, centralny i subwoofer (stojące), tylne głośniki mam, są to sufitowe Paradigm CS-60R-SM.
Mam bardzo ograniczone możliwości finansowe, na potrzebne głośniki, amplituner i odtwarzacz dvd/bluray mam max 5 000 zł. Mogę na razie odpuścić sobie zakup subwoofera ale wolałbym to zrobić od razu.
Wiem że ciężko będzie za tą kwotę złożyć zestaw który będzie sensownie grał w takim pomieszczeniu, więc nie chcę szaleć z wydatkami bo to pewnie nie wiele zmieni, zwłaszcza że jak wspominałem nie jestem audiofilem i pewnie nie zauważyłbym tej różnicy. Zestaw w 80% będzie wykorzystywany do filmów, reszta to muzyka i ewentualnie gry.
Zapomniałem dodać że ważny jest dla mnie design, więc najlepiej jak głośniki będą czarne lakierowane, w każdym razie brązy odpadają.
 
Ostatnia edycja:

lobos

New member
Bez reklam
TV wybrałeś bardzo fajny ;-) Co do sprzętu to jeśli Denon to np. X3100 lub jeszcze lepiej X4100, ale to już nie ten budżet.
Co do kolumn to Zensor 7 w czerni mają front w połysku ;-)
Pięknie się prezentują :) Nowocześnie a zarazem elegancko ;-) Polecam, bo grają świetnie.
Z tym, że musiałbyś kupić na razie fronty i ampli a później resztę systematycznie do pełnego 5.1
Jeśli 80% do filmów to może coś z JBL. Paradigm czy Klipsch? Tylko design musiałbyś sprawdzić czy Ci będzie odpowiadał ;-)