Zestaw głośników do Technicsa SA-AX530

stasimon

New member
Witam

Do tej pory używałem amplitunera Techicsa do słuchania muzy razem z głośnikami tej samej firmy (zestaw do stałem w prezencie dawno temu). Do filmów DVD puszczanych z kompa miałem jakis zestaw 5.1 Creativa za 250zl. Jako, że mam DVD z dekoderem DD i wyjściem analogowym, mogę wykorzystać ampli do kina domowego. Mam problem z zestawem głośników, nie wiem na jakie się zdecydować i jakie będą odpowiednie do tego ampli? SA-AX530 to stara konstrukcja (60W) i nie ma wzmacniacza do subwoofera. Wg instrukcji która zssałem ze strony Panasonica Impedancja głośników przednich 4-16 a środkowego i surroundów 6-16. Zwracam się z prośbą jaki zestaw głośników wybrać w cenie do 1100zl? Nie chce wymieniać ampli, ewentualnie później jak będzie przypływ gotówki dokupię samego ampli. Zestaw przeznaczony głównie do filmów 65%, rzadziej do muzyki 35%.

Nie znam się na zestawach ale znalazłem na allegro coś takiego:

JAMO S 416 S416 + SUB200 w cenie ok 1100zl (Impedancja 6):

KODA F-51v2 + SW-1000v2 cena podobna (zalecana Impedancja 4-8 )

STX KD-140+S 5.1 cena ok 950zl (zalecana Impedancja 4-8 )

VoiceKraft PRESTIGE 7830 cena do 1000zl (Impedancja 8 )

Wszystkie zestawy z allegro, jako że to mój pierwszy post nie mogę dodać linków do konkretnych aukcji...
Który zestaw z tych wyaje się wam najlepszy do kina i muzy? A może polecicie coś innego w podobnej cenie? Pokój mam mniej więcej 4x4,5m

Czy jeśli ampli nie ma wzmacniacza dla subwoofera to mogę wykorzystać te subwoofery z tych zestawów? Czy będą wtedy ładnie grały i dawały dobre efekty w filmach? Biorąc pod uwagę moje poprzednie "nagłośnienie" jakość i głośnośc powinna być chyba dużo wyższa?

Dziękuję z góry za pomoc!
 
Ostatnia edycja:

krych83

New member
Witam

STX i VoiceKraft sobie odpuść, szkoda kasy.
Może coś z Rubicona- nie doceniana trochę firma: