Zestaw audio (kino domowe / muza)

silzzz

New member
Witam

Chcę "złożyć" zestaw audio, który posłuży do oglądania filmów oraz do słuchania muzyki. Jestem laikiem i nie mam po prostu czasu aby mocniej rozeznać się w temacie.

Nie posiadam szczególnie wrażliwego słuchu - mimo wszystko chcę zakupić sprzęt grający czysto, który wystarczy na wiele lat.

Użytkowanie: pokój 20m^2
Źródło dźwięku: PC / dekoder UPC / CD / smartfon
Muzyka: głownie rock / elektroniczna / ambient / metal
Sprzęt: nowy
Budżet: 5-6k

Nie zależy mi na szczególnie na głośności.

Zaproponowano mi zestaw DENON AVR-X1200W z kolumnami ZENSOR 5/1/Vocal (salon firmowy).

Czy wg Was to dobre zestawienie? Jeśli ktoś mógłby pokrótce wyrazić swoją opinię na temat ww. sprzętu lub zaproponować inne rozsądne zestawienie to byłbym niezmiernie wdzięczny.

Na odsłuch wybieram się w najbliższym czasie i chciałbym poznać opinię osoby z forum tematycznego.

Pozdrawiam serdecznie
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zensory to fajne kolumny o ocieplonym niemęczącym brzmieniu. Na tym metrażu można już myśleć o Zensor 7. Amplituner przydałby się lepszy. Np. Marantz SR5009. Możesz też odsłuchać Yamahę RX-V779.
 

silzzz

New member
Jeśli możesz to przedstaw proszę w 2 słowach wyższość tych 2 modeli na Denonem. Chodzi tylko o barwę dźwięku czy o coś innego?
Zensor 7 - ciekawie. Odsłucham i zobaczę, czy uda mi się zobaczyć różnicę.
 

Rafal7

Banned
He, tu nawet nie ma co pisać w jednym słowie na temat wyższości tych dwóch nad Denonem, mimo że sam mam denony to muszę być obiektywny.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Generalnie ampli, a zwłaszcza te z niskiej półki średnio nadają się do stereo.
Mam taką propozycję.
Wspomniałeś, że to salon firmowy, sądząc po modelach, mniemam, że salon Denon....poproś na odsłuchu aby podłączono ci te Zensory pod amplituner X1200, następnie wzmacniacz stereo Denon PMA720, a na koniec np. amplituner ze średniej półki - Denon X3200, Marantz SR5009/6009...