Mam pytanie do osób, które kupują bądź sprzedają tv LCD przez internet. Jaka jest szansa, że kupiony tv nie będzie miał "martwych" pikseli tyczy to szczególnie jakiś promocji, bądź modeli nieprodukowanych a z wyprzedaży, wystawowych etc.
extra uwaga .
Jakoś ostatnio nikt nie zrwacał na to uwagi .Chyba poprostu kupując markowe LCD , u nikogo ten problem nie wystąpił.
Kiedyś widziałem je w LCD Lenco - ale też został - wymieniony na nowy.
Wyprzedaż czy promocja nie ma nic wspólnego z tematem.
pozdrawiam
Proces technologiczny poszedł do przodu, a do tego firmy zaczęły jeszcze bardziej dbac o to aby martwe piksele nie trafiały do sprzedaży.
Oczywiście zdarzają się padnięte pixele, jeśli kupiłeś towar w sklepie internetowym, masz prawo do zwrotu w ciągu 7(?) dni, jeśli nie zmasakrowałeś urządzenia
Dla waszej informacji w Niemczech czas zwrotu wynosi 14 dni. I nikt sie nie czepia. Wymieniałem ostatnio mojego Buffalo bo następnego dnia po zakupie padł zasilacz (to te dziadowskie pseudo-elektrownie impulsowe znane z naszych PC-ów, tylko w innej formie). Sklep przysłał mi nowe urządzenie i dopierow wtedy odesłałem to uszkodzone. Na ich koszt !!! Przyjechał kurier i zabrał.
I wszyscy byli zadowoleni.
Niestety u nas poziom obsługi w takich sklepach jest daleki od opisanego powyżej.
Pozdrawiam