Wymiana na nowy jakie warunki???

Dara

New member
Witam po dość długiej nie obecności na forum, mój TV pojechał do serwisu ale okazało się że usterki nie można usunąć, chciałbym wymienić ten TV na nowy podobno wymieniają tylko wtedy jak będzie reklamowany 3 razy w okresie gwarancyjnym czy to prawda skoro usterki nie można usunąć to nie można wymienić go odrazu na nowy :confused: pisałem do SAMSUNGA maila ale mi już tydzień nie odpowiadają.
Pozdrawiam.
 

bax

New member
14 dni roboczych w serwisie i muszą oddać kasę w miejscu zakupu.
Z serwisu dostajesz kwita, że nie mogli usunąć awarii.
Pozdrawiam
 

pawelr

New member
Trzeba walczyć

Ja niestety miałem kiedyś przeprawę z serwisem a właściwie samym Samsungiem. Ich serwis stwierdził że nie jest w stanie naprawić monitora na gwarancji (uszkodzenie nie z mojej winy- samoistne). Pomimo takiej odpowiedzi z autoryzowanego serwisu, Samsung robił kłopoty. Raz mówił że odda kase, potem że da nowy monitor, potem że ten model jest nieprodukowany i da inny ale nie wie jaki, czy słabszy od mojego poprzedniego czy lepszy. Przepychanka trwała dość długo napewno nie 14 dni. Ale po wielu telefonach, mailach, pismach i ciśnięciach oddał kasę.

W Twoim przypadku nie rozumiem jak można naprawiać coś 3 razy jak pierwszego razu nie mogą rozwiązać.
Polecam mocno cisnąć.
 

awujotka

New member
Bez reklam
Witaj, a może skorzystaj z praw do rekojmi, a nie z gwarancji. Art. 560 Kodeksu cywilnego mówi o tym w ten sposób:
"
Art. 560. § 1. (205) Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.
§ 2. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej.
§ 3. (206) Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad.
§ 4. (207) Jeżeli sprzedawca dokonał wymiany, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł kupujący."
Ja własnie wczoraj oddałam poprzez sklep do serwisu swoje nowe 3-tygodniowe dvd, i zobaczymy jak będzie. Dowiedziałam się, że albo mi naprawią, albo dostanę nowy egzemplarz, a jak nie będzie akurat w sklepie - to zwrot gotówki.
 

Dara

New member
Wielkie dzięki szczególnie z tym aspektem prawnym.
Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

zbig17

New member
Prawa klienta w przypadku wadliwego sprzętu

Dałem na ten temat obszerną informację w ramach odpowiedzi w poście Plazma Sony i awaria panelu. Zaglądnijcie więc tam. To klient decyduje zglaszając wadliwy towar sprzedawcy, czy chce naprawienia go, czy woli wymianę na nowy.
 
Ostatnia edycja:

awujotka

New member
Bez reklam
awujotka napisał:
Ja własnie wczoraj oddałam poprzez sklep do serwisu swoje nowe 3-tygodniowe dvd, i zobaczymy jak będzie. Dowiedziałam się, że albo mi naprawią, albo dostanę nowy egzemplarz, a jak nie będzie akurat w sklepie - to zwrot gotówki.

DVD wróciło z serwisu praktycznie nie ruszone, więc sklep oddał pieniądze!!! I znowu dylemat - co kupić???!!! w zamian.
 
Do góry