wybór projektora, okablowanie

michaszek13

New member
Witam,
1.zastanawiam się nad kupnem projektora, ale jestem laikiem w tym temacie dlatego prosze was o pomoc.
Acer X1161P - ColorBoost


projektor ma być głownie do wyświetlania filmów ale też i gier. Co o nim sądzicie ? czy za to cene ozna kupić coś sensownego ?

2. Dodam ze jestem w trakcie remontu i potrzebuje wiedziec jak podlaczyc projektor do komputera stacjonarnego. za pomoca jakich kabli? Wiem ze jest to uwarnkowane modelem rzutnika ale musze wiedziec wczesniej gdyz, kable zostana puszczone nad podwieszanym sufitem.

pozdrawiam ;)
 

treumatic

New member
Skoro jesteś laikiem to czytaj forum najpierw,prześledź a pózniej pytaj. W cenie 1500zl to mozna kupic ekran pod projektor.
 

nolf

New member
Za 500 zl też można kupić ekran a można i nie kupować i na ścianie wyświetlać jak nie ma gość tyle kasy. Jak robi remont to może sobie odpowiednio wymalować kawałek ściany i po cholere ma wydawać 1,5 K na ekran?

Za 1,5 jakiegoś oszałamiającego projektora nie kupisz ale dla każdego kto nie miał lepszego taki za 1,5 też wyjaśni i będziesz na bank zadowolony. Co do wyboru musisz faktycznie poczytać bo modeli jest sporo a opinii niewiele więc trzeba trochę czasu poświęcić. Poza tym jak masz w okolicy salony sprzedające projektory to poproś o demonstrację. Zobaczysz co i jak :)
 

Vaderus

New member
Bez reklam
A czasami najlepszą metodą jest kupić coś taniego lub używanego na początek, aby poznać temat i zorientować się samemu lepiej we własnych potrzebach. Często jest to tańsze rozwiazanie niż kupno od razu drogiego sprzętu jako pierwszego w oparciu tylko o opinie i krótkie demonstracje. Doświadczenie też kosztuje i czasami lepiej zacząć delikatnie, by świadomie zrobić kolejny (zwykle droższy) krok.
 

rojam

New member