Witam specjalistów

gucio2

New member
Stoję przed dylematem jaką kamerę kupić -
potrzebna mi kamerka do nagrywania wyjazdów rodzinnych, mojej małej córci i codziennych ciekawych wydarzeń.Jako ,że w tym temacie jestem laikiem :) to nie mam pojęcia jaką kamerkę wybrać.Jedyne co wiem,że chodzi mi o kamerkę z twardym dyskiem.Czy możecie mi coś polecic w przedziale ccenowym 2,5 -3 tyś zł np sony lub panasonic

Pozdro
 

gucio2

New member
Kamerka

Wydaje mi się ,że zapis na twardym bedzie dla mnie najwygodniejszy . Ale jesli masz propozycję kamerki o innym nośniku to bardzo proszę o pomoc.Ja zastanawiałem się nad panasonic HS9-chyba dobrze napisałem.

Z góry dziękuję
 

viValdi

New member
Bez reklam
Ale na czym ta wygoda polega?
Jakie jeszcze kryteria musi spełniać twoja kamera, np czy musi być HD?

Jak nam nic nie powiesz to doradzimy jak sprzedawcy z MM.
 

gucio2

New member
Tak chciałbym ,żeby była HD i niewielkich rozmiarów i ,żeby jakośc nagrania była dobra lub bardzo dobra do 3 tyś zł
 

viValdi

New member
Bez reklam
No to Canon HG10 lub Sony SR11/12.

No ale jeśli kamera ma być jeszcze mniejsza to kamera na kartę pamięci - jeszcze wygodniejsza niż na dysk i jeszcze mniejsze.

I co dalej?
 

pooh1968

Klub HDTV.com.pl
VIP
Panasonic HS9 jako kamera do 3 tysięcy to dobry wybór. W tej cenie też superowa będzie Canon HV30 na taśmy (wbrew pozorom bardzo dobry, trwały, pojemny i wygodny nośnik). D0 2500 Panasonic SD9 (wyłącznie na karty) + cena kart - w tej cenie na razie nie ma konkurencji. Wszystkie wyżej wymienione świetnie kręcą przy dobrym oświetleniu. Panasonic gorzej się sprawuje przy gorszym oświetleniu - jeżeli głównie chcesz kręcić imprezy wieczorową porą to się trzeba zastanowić. Najlepiej pościągać filmy kręcone przez innych użytkowników kamer i porównać. Ja tak zrobiłem.
Sony też się świetnie sprawi - tylko są droższe. PZDR
 

gucio2

New member