Wadliwe podświetlenie 55PUS8809?

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Też skłaniam się do prośby o podanie sklepu by omijać go szerokim łukiem. Ty wszedłeś w menu serwisowe, ale Kowalski tego nie zrobi i zostanie zrobiony w butelkę. Tobie wymieni na nowy, ale ten egzemplarz wciśnie komuś innemu na drugi dzień.
 

appaloosa

New member
OK, w takim razie opiszę sprawę od początku.

Telewizor zamówiłem w firmie Digital - kino w domu za 6079 łącznie z przesyłką kurierską. Nowy z 24 miesięczną gwarancją. W opisie sprzedawca pisze, że robią kalibrację. W korespondencji zapewnia, że telewizor ma niski clouding. Telewizor przyjechał kilka dni po zamówieniu (17.03). Rozpakowany przy kurierze. Dno kartonu zdewastowane
EpXT3a.jpg

róg telewizora uszkodzony
QB1qwY.jpg
\

Spisałem protokół z kurierem, zadzwoniłem do sprzedawcy. Uszkodzenie bardzo mało widoczne po powieszeniu na ścianie. Ustalamy że telewizor był dobrze zapakowany i to wina kuriera. Sprzedawca przedstawia propozycję zwrotu pieniędzy, wymianę na inny model lub obniżenie ceny tv. Ustaliliśmy, że z jakimikolwiek decyzjami wstrzymujemy się do poniedziałku.

W opakowaniu brak obu kabli zasilających, śrub do mocowania uchwytu na kable...

Po odpaleniu telewizora widoczny mocno clouding. Kalibracja okazuje się, że to po prostu poustawianie parametrów użytkownika pod kątem poprawy wyświetlania obrazu. Z profesjonalną kalibracja nie ma to wiele wspólnego. Zapada decyzja, że zwracam TV. Bawię się przez godzinę w puzzle 3d i sklejam dolny styropian. Jakoś to trzeba odesłać. Okazuje się, że jest od innego modelu telewizora i jest węższy niż telewizor... Dlatego rozpadł się na 30 kawałków...

Na pilocie widać ślady użytkowania, postanawiam sprawdzić w menu serwisowym przebieg. 5348 godzin.

Po prostu porażka na całej linii...

https://drive.google.com/file/d/0B7hUnl8eOf39MllhV3lNcHdveDA/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B7hUnl8eOf39MzdRakotbC11Uk0/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B7hUnl8eOf39TlhwbjlzLVo1TWc/view?usp=sharing
 
D

Deleted member 121090

Guest
OK, w takim razie opiszę sprawę od początku.

Telewizor zamówiłem w firmie Digital - kino w domu za 6079 łącznie z przesyłką kurierską. Nowy z 24 miesięczną gwarancją. W opisie sprzedawca pisze, że robią kalibrację.
Piszę to od bardzo długiego czasu.
Taka ,, kalibracja'' to świetna wymówka, żeby wysłać nam powystawowy towar lub taki ze zwrotów.
Jak zamawiamy sprzęt na odległość to zaznaczajmy zawsze, że interesuje nas tylko sprzęt całkiem nowy, w dziewiczym, nierozpakowywanym nigdy pudełku.
 

KODO3

New member
wow, no to sprzedawca nie dość że sprzedaje używany TV to do tego kompletny ...... ( tutaj każdy może sobie dopowiedzieć ) Jak można sprzedać sprzęt w tym stanie klientowi !! , licząc że jakoś to będzie...
appaloosa - powinieneś naprawdę mocno i dosadnie poprosić o zwrot i zadość uczynienie.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Dokładnie tak. Żenada to mało. Krecha na całej linii. Tym Panom już dziękujemy. Temat ten powinien moim zdaniem zostać przypięty jako wzór - tak NIE należy robić. Dzięki za zwrócenie uwagi. To już nie pierwszy taki sklep w Łodzi.
 
Do góry