UE55D8000 uszkodzony pilot

bakutomek

New member
Witam, ostatnio jakis miesiac temu zakupilem telewizor UE55D8000 ze sklepu internetowego (faktura zakupu), problem w tym ze po ok 3 tygodniach uzytkowania rozkleja sie obudowa pilota :/ na stronie producenta jest informacja ze piloty nie sa objete gwarancja! Mial ktos juz doczynienia z reklamacja pilota? Czy jesli serwis uzna gwrancje trzeba takze dostraczac tv z pilotem!? Prosze o pomoc, pozdrawiam
 

tdx

New member
Bez reklam
Serwis przyjmie sam pilot trzeba tylko dowód zakupu. Gdyby coś stękali zgłoś usterkę przez infolinie...
Ostatecznie jeśli kupowałeś u autoryzowanego resellera, może Ci on załatwić w ciągu tygodnia nowy pilot zgłaszając brak logistyczny :)
 

nemko

New member
Witam, ostatnio jakis miesiac temu zakupilem telewizor UE55D8000 ze sklepu internetowego (faktura zakupu), problem w tym ze po ok 3 tygodniach uzytkowania rozkleja sie obudowa pilota :/ na stronie producenta jest informacja ze piloty nie sa objete gwarancja! Mial ktos juz doczynienia z reklamacja pilota? Czy jesli serwis uzna gwrancje trzeba takze dostraczac tv z pilotem!? Prosze o pomoc, pozdrawiam

Rozumiem że pilot był ze srebrzoną obudową bez wystających klawiszy. Miałem to samo. Serwisant tylko zerknął na niego, i powiedział że to g.... . Kilka dni później miałem już inny czarny, z normalnymi klawiszami.
 

bakutomek

New member
Rozumiem że pilot był ze srebrzoną obudową bez wystających klawiszy. Miałem to samo. Serwisant tylko zerknął na niego, i powiedział że to g.... . Kilka dni później miałem już inny czarny, z normalnymi klawiszami.


Tak to ten ze srebna obudowa, mimo ze jest wadliwie wykonany to prezentuje sie 1000% razy lepiej niz klasyczny czarny, ciekaw jestem czy moga mi tak wyminic na gorszy model :/
 
Do góry