Tuner SAT HD z dwoma głowicami?

michasz

New member
Witam,
małe wprowadzenie: jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o TV CAB/SAT. Dotychczas miałem kablówkę i dekoder z nagrywarką. Mogłem jednocześnie oglądać jedno a nagrywać coś innego. Sygnał doprowadzał jeden kabel/przewód ale dekoder sam "jakoś" to dzielił.
Teraz musiałem niestety (?) przejść na SAT (Cyfra+). I tu niespodzianka :confused:: żeby móc nagrywać jak w kablówce muszę (?) do tunera z wbudowaną nagrywarką doprowadzić dwa kable z konwertera przy antenie. Z tym mam problem, bo nie mam już jak poprowadzić drugiego.

Pytanie: czy są (a jeśli tak, to jakie polecacie) tunery SAT HD z nagrywarką, ale takie, żeby sygnał SAT wystarczał z jednego kabla a możliwe było nagrywanie czegoś innego, niż oglądany program?

Pozdrawiam!:)
 

slygawrys

New member
Jeśli jest to oryginalny dekoder cyfry to jedynie takie urządzenie:
Kablowy transmiter TWINSENDER - 2 sygnałów SAT
Albo konwerter UNICABLE
 

Lemil

Banned
Niestety specyfiką tunerów satelitarnych jest to, że potrzeba zawsze jeden konwerter, jeden kabel, jeden tuner. Tunery co co innego widzisz, co innego nagrywasz to w zasadzie 2 tunery w jednej obudowie, potrzeba więc i dwa konwertery i dwa kable. To znaczy konwerter jeden, ale z dwoma wyjściami.

Nie ma takiego tunera, który nagrywa inny kanał i oglądasz inny kanał. Pociągnąć drugi kabel trzeba. A przy okazji warto założyć zeza na Astrę, jak już będzie się ten kabel ciągnąć. Będzie bardzo dużo kanałów FTA i kilkanaście darmowych HD.

Bogatsi od nas Niemcy za kanały HD telewizji publicznej nie płacą!!!
 

michasz

New member
Niestety specyfiką tunerów satelitarnych jest to, że potrzeba zawsze jeden konwerter, jeden kabel, jeden tuner. Tunery co co innego widzisz, co innego nagrywasz to w zasadzie 2 tunery w jednej obudowie, potrzeba więc i dwa konwertery i dwa kable. To znaczy konwerter jeden, ale z dwoma wyjściami.