tuner do CP HD z dyskiem i...

mrwax

New member
Witam
Jestem "zielony" w temacie i potrzebuje pomocy.Przejrzałem troszkę forum i mnogość wiedzy po prostu przytłacza(...oraz wręcz uniemożliwia wybór przy okazji)
Potrzebuje tunera do Cyfrowego Polsatu HD z dyskiem (dysk nie musi być wbudowany, może być zewnętrzny po USB)
Dodatkowo chciałbym mieć możliwość dostępu do nagrań na dysku twardym po sieci.
Podpięcie do sieci po WIFI.
Ewentualnie opcja nr 2 - żeby tuner miał możliwość nagrywania po sieci do serwera NAS.

z góry dziękuje za wszelkie uwagi.
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Nie wiem czy dekoder jest oferowany w wolnej sprzedaży ,ale chyba nie

Nawet jak kupisz dekoder i tak musisz podpisać umowę na moduł CAM ,gdyż przecież nie wykorzystasz karty z innego z dekodera ,bo działać nie będzie
W takim wypadku w grę wchodzą jedynie dekodery z gniazdem CI /CI+
W przypadku modułu CAM Cyfrowego Polsatu nie ma możliwości nagrywania dwóch kanałów kodowanych jednocześnie ,gdyż ogranicza to sam moduł
 
Ostatnia edycja:

Frog_PL

New member
albo pozostaje szukanie "magika" ktory bedzie umial wyciagnac z karty i tunera co trzeba i kupienie tunerka na Enigmie 2 z funkcjami na ktorych ci zalezy i ktory te dane odczyta i karta zabangla ;>
 

mrwax

New member
reasumując - za dużo kombinacji i "magikowania", bez gwarancji że to zadziała :-/
to upraszczam zapytanie - tuner HD z dyskiem do CP (z gniazdem CI /CI+). Zależy mi na urządzeniu, które będzie po prostu bez problematyczne, ot wszystko.
 

Frog_PL

New member
Zadziala napewno ale fakt trzeba pokombinować. Ja po nowym roku tak właśnie zakombinuje jesli tylko polsat nic nie zmieni z kartami. Używanie sprzętu dedykowanego dla mnie to katorga

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Zadziala napewno ale fakt trzeba pokombinować.