Toshiba - „Gwarancja Zero Problemu” powraca.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Toshiba - „Gwarancja Zero Problemu” powraca.

002_DSC_6100.JPG

W nowej edycji swojej unikalnej promocji Toshiba oferuje konsumentom jeszcze więcej korzyści.
Warszawa, 19 kwietnia 2012 - Ruszyła nowa odsłona „Gwarancji Zero Problemu” – informuje Toshiba. W związku z dużą popularnością poprzedniej edycji projektu, obejmującego laptopy marki, Toshiba zdecydowała się rozszerzyć zasięg promocji na tablety i telewizory. Do pakietu darmowych usług gwarancyjnych, zawierającego naprawę w razie przypadkowego uszkodzenia oraz zastąpienie skradzionego produktu, dołączono odzyskiwanie danych.
- „Gwarancja Zero Problemu” to oferta unikalna na skalę całej branży - mówi Sandor van der Ham, Dyrektor Generalny Toshiba Europe GmbH. - Potwierdza ona naszą wiarę w jakość i niezawodność produktów Toshiba oraz to, że liczy się dla nas przede wszystkim satysfakcja klientów. Ta kampania pozwoliła nam połączyć oba te aspekty. Chcemy, aby nabywcy naszych laptopów, tabletów
i telewizorów jak najwięcej skorzystali dzięki temu fantastycznemu programowi.

CES351.jpg

”Zero Problemu” to dodatkowa, bezpłatna gwarancja Toshiba, obejmująca wszystkie laptopy, tablety
i telewizory marki zakupione w dniach od 16 kwietnia do 30 września 2012 roku. Jedynym warunkiem uzyskania jej, jest zarejestrowanie* promocyjnego produktu na stronie Toshiba | Leading Innovation (lub NMWG-2 | Toshiba) w ciągu 14 dni od daty zakupu, po uprzednim zapoznaniu się
z regulaminem promocji, również dostępnym na stronie. Dowód zakupu produktu należy zachować
do weryfikacji na wypadek potrzeby skorzystania z gwarancji.

zero.jpg


W ramach „Gwarancji Zero Problemu” Toshiba oferuje swoim konsumentom bezpłatną pomoc
w następujących sytuacjach:
PRZYPADKOWE USZKODZENIE sprzętu, jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie - Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
KRADZIEŻ sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji - Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
UTRATA DANYCH, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów – Toshiba odzyskuje utracone dane i dostarcza je na nowym dysku twardym.
Toshiba
 
Do góry