Top Goose w hołdzie pilotom myśliwców - animacja stworzona z wykorzystaniem aplikacji Omniverse Machinima

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
nvidia-studio-itns-artist-wk8-june22-nv-blog-header-preview-1280x680-1.jpg


NVIDIA opublikowała dzisiaj Top Goose, krótką animację inspirowaną postacią jednego z najsłynniejszych fikcyjnych pilotów jacy kiedykolwiek pojawili się na dużym ekranie, stworzoną na sprzęcie z certyfikatem NVIDIA Studio z wykorzystaniem aplikacji Omniverse Machinima.


Omniverse Machinima umożliwia użytkownikom współpracę w czasie rzeczywistym przy tworzeniu i animowaniu postaci w wirtualnych światach. Twórcy używający karty graficzne RTX mogą korzystać z postaci z gier Mount & Blade II: Bannerlord (tak jak w animacji Top Goose), Squad, Shadow Warrior 3, Post Scriptum, Beyond the Wire oraz Mechwarrior: Mercenaries 5.


Jak doszło do powstania tej animacji? Grupa pracowników firmy NVIDIA, do której należą Dane Johnston, Dave Tyner, Matthew Harwood oraz Terry Naas, od dawna wykorzystuje funkcje, zasoby i narzędzia oferowane przez aplikacje Adobe Photoshop, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Omniverse Audio2Face, Omniverse Cloud Simple Share Early Access, Omniverse Machinima, Omniverse Nucleus, Reallusion's iClone Character Creator czy TurboSquid od Shutterstock, by wymienić tylko kilka z nich. Dzięki zdalnej współpracy z wykorzystaniem platformy NVIDIA Omniverse, będącej częścią pakietu oprogramowania NVIDIA Studio, stworzenie Top Goose od koncepcji do zakończenia wszystkich prac zajęło zespołowi zaledwie dwa tygodnie! Dave Tyner zauważył: „To pierwszy tego typu projekt, w którym nie byłem niczym ograniczony. Dzięki Omniverse wszystko po prostu działało i było łatwe w użyciu.”


Przy okazji prezentacji animacji Top Goose NVIDIA przypomina o konkursie #MadeinMachinima, w którym zgłoszenia przyjmowane są do 27 czerwca. Artyści, którzy przygotują krótką animację za pomocą aplikacji Omniverse Machinima, mają szansę wygrać laptopy NVIDIA Studio napędzane kartami graficznymi RTX.


Więcej informacji na temat tego projektu, artystów stojących za Top Goose oraz samą animację można znaleźć w artykule na stronie https://blogs.nvidia.com/blog/2022/06/07/in-the-nvidia-studio-june-07/.
 
Do góry