To teraz pomozcie i mi :P

Snikers89

New member
Bez reklam
Witam wszystkich w tym dziale :p
Jako ze to moj pierwszy post tutaj a ogolnie jestem zielony z tematem projektorow itp prosze o mala pomoc w doborze sprzetu:p
W niedalekiej przyszlosci zamierzam nabyc jakis zestawik i prosilbym o konkretne modele a nawet linki do danych propozycji jesli ktos ma ochote.
Wiec tak:
Projektor full hd lub 4k
ekran elektroniczny rozsuwany z pod sufitem 150-200 cali
fajnie by tez bylo jakby ktos znal jakies rolety eletroniczne na okna
Wszystkie elementy musza byc poloczone i zsynchronizowane. Podejrzewam ze triggerem 12v. Osobiscie chcialbym zeby byla mozliwosc obslugi calego zestawu pilotem Harmony One.
Mozliwosc podpiecia projektora pod sufit. Wiadomo ze projektor w nocy bedzie najlepiej sie sprawdzal ale milo by bylo gdyby w dzien bylo choc znosnie;p Chodzi mi przede wszystkim o jakosc obrazu, brak migania, smuzenia, ladne kolory itp
Wszelkie inne sugestie mile widziane.
ahh i najwazniejsza rzecz budzet, na dzien dzisiejszy tak sadze 10-15k zl lub jak kto woli 2-3k w funtach brytyjskich. Bo i tak wszystko bede w Angli kupywal. Oczywiscie jesli bedzie to konieczne i argumenty beda ciekawe budzet moze wzrosnac.
Poki co jestem ciekaw czy macie jakies udane modele roznych marek.
Mam nadzieje ze nie spamuje
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

mac-ony

Well-known member
Bez reklam
Masz zacny zestaw audio , Auro . Kwota którą podałeś jest na sam projektor np JVC RS400 , coś około 16.5 k pln . Szykuj drugie tyle na rolety , ekran , kable :)
 

Bipo

Active member
Bez reklam
Snikers po mału i od początku:
- same rolety na okna sterowane radiowo to koszt ok 4-5tys, sam ostatnio robiłem u siebie i wszystko zależy od rodzaju i modelu silnika. Nie wiem jakie u Ciebie są ale ja np. Robiłem u siebie na silnikach Portos. Ponadto u mnie były użyte 3 silniki: 2 duże okna plus drzwi balkonowe.