Telewizory z Androidem i Google TV właśnie otrzymały nowy bezpłatny kanał Roku z ponad 80 000 filmów i programów.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam

Telewizory z Androidem i Google TV właśnie otrzymały nowy bezpłatny kanał Roku z ponad 80 000 filmów i programów.​

Uzyskaj dostęp do tysięcy kanałów strumieniowych bez subskrypcji jednym ruchem pilota
Kanał Roku na niebieskim tle

(Źródło zdjęcia: Roku)

Właściciele Google TV i Android TV w USA otrzymują naprawdę fajną bezpłatną aktualizację. Kanał Roku , który składa się z bezpłatnych kanałów telewizorów Roku , które nie wymagają płatnej subskrypcji, zapewnia dostęp do ponad 80 000 bezpłatnych filmów i programów.

Jest już dostępny dla około 100 milionów ludzi w Stanach Zjednoczonych za pośrednictwem odtwarzacza strumieniowego Roku 4K , telewizorów Roku, takich jak seria Roku Plus, a także telewizorów Fire i niektórych telewizorów Samsung, ale ten ruch powinien uczynić go jeszcze bardziej dostępnym.

Roku Channel to połączenie ponad 350 linearnych kanałów telewizyjnych na żywo obejmujących wiadomości, sport i rozrywkę oraz strumieniowe przesyłanie filmów na żądanie, takich jak Weird: The Al Yankovic Story, Die Hart i The Great American Baking Show.

Roku chce wygrać wyścig FAST​


Mówiąc branżowo, kanał Roku to usługa znana jako SZYBKA: bezpłatna telewizja z reklamami. Jest to sektor rynku, który rozwija się bardzo szybko, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, gdzie Roku walczy z takimi firmami jak Freevee (należąca do Amazon), Vizio WatchFree Plus i Tubi .
Te usługi to nie to samo, co obsługiwane przez reklamy plany oferowane przez Netflix lub Hulu ; te plany wykorzystują reklamy do obniżenia ceny, ale nadal pobierają opłatę abonamentową. Kanały FAST tego nie robią i chociaż nie wyklucza to oferowania płatnych treści, takich jak filmy na żądanie, główna oferta jest całkowicie bezpłatna.

Chociaż każda usługa FAST jest inna, większość polega na pokazywaniu dość szerokiego wyboru treści ze zwykłymi reklamami o długości 15-30 sekund, podobnie jak tradycyjne kanały telewizyjne. A za nowymi nazwami kryją się bardzo znane twarze, takie jak Viacom/CBS (Pluto), Fox (Tubi), NBCU (Peacock), a także firmy technologiczne, w tym Samsung i Amazon.

Według S&P Market Intelligence, te kanały będą miały duże znaczenie. Przewiduje, że przyniosą 9 miliardów dolarów przychodów z reklam w 2026 roku, a czas oglądania rośnie obecnie o 10% rok do roku. Wygląda na to, że ludzie nie chcą, aby te kanały zastąpiły płatne transmisje strumieniowe, ale je uzupełniały, a podczas gdy usługi przesyłania strumieniowego odnotowują powolny wzrost, sytuacja FAST jest odwrotna. Są szanse, że jeśli jeszcze ich nie oglądasz, wkrótce to zrobisz.
techradar
 
Do góry