Telewizor do 3500 zł

Zagiss

New member
Cześć!

Szukam telewizora do około 3500 tys. zł. Nie obrażę się jeśli będzie tańszy ;)
Telewizor ma mieć między 55 a 65 cali i mieć jak najlepszy obraz. W zasadzie nie mam wielu wymagań oprócz obrazu (głębia kolorów, płynność itd.) i jeśli się uda w miarę cienkiej ramki. Dla spokoju ducha chciałbym wybrać coś z palety firm Samsung, LG, Sony, Philips, Panasonic i Sharp. Nie korzystam w ogóle ze Smart TV, a mój dostawca telewizji to NC+ więc fajnie jakby miał z dwa HDMI :mrgreen:

Bardzo dziękuję z góry za wszelką pomoc.:blagam: Jestem zielony w tym temacie.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Ja polecam Sony 55xf9005 , ewentualnie Panasonic 58GX820/830 , przy kupnie Panasonica jeszcze ci zostanie na inne wydatki ?
 
Ostatnia edycja:

Zagiss

New member
Szczerze to chciałem się zmieścić w 3000, ale te 3500 to już taka górka...
Patrzyłem na Sony KD-55XG8596. Brać go pod uwagę?
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Jak ci nie będzie przeszkadzać lokalne rozjaśnianie w tym tv jak i w innych modelach LG to kup jak ci pasuję ?
Dla mnie to jest masakra i jeszcze na krawędziowym podświetleniu w tym modelu - Dam przykład : jak ci jasny punkt pojawia się na ekranie np na środku ekranu to lokalne rozjaśnienie nie będzie w tym punkcie a pójdzie od samego dołu do samej góry taki jasny pasek , Są opcje do tego w menu że możesz wyłączyć , możesz zmniejszyć ale przy wyłączeniu tracisz na kontraście , Miałem właśnie taki model z 2017 i dla mnie to była porażka , i dlatego go sprzedałem ( udało się ) Powiedziałem sobie tak : podświetlenie krawędziowe + lokalne wygaszanie / rozjaśnianie jak dla mnie = masakra
Raczej inaczej to wyglądało by z tylnym podświetleniem ze strefami bo wtedy dioda/diody rozjaśniają ci punkty od tyłu a nie od dołu do góry
Jak kto lubi , ja akurat tego nie mogłem zaakceptować , nie podobało mi się to !!!
 
Ostatnia edycja:

Zagiss

New member
Okej, jeśli mają być widoczne paski to faktycznie lepiej nie ryzykować.