Sprzęt do oglądania Hotbird i Astry na nc+ (zez/monoblock)

syncro

New member
Witam
Od razu powiem, że jestem laikiem w sprawach RTV i prosiłbym o pomoc.
Kończy mi się umowa z CP i chcę wziąć NC+ (podstawowy pakiet za 40 zł i zwykły dekoder box+)
Chciałbym oglądać F1 na RTL i z tego co wiem to na standardowej antenie kupionej od NC+ (tej za 79 zł) takiej możliwości nie mam i muszę sam zaopatrzyć się w sprzęt do odbioru Astry.
Jeżeli to istotne to mój telewizor to Panasonic G30 46".
Wiem, że jest możliwość ściągania Astry i Hotbirda przez zez i przez monoblock, jednak nie wiem co byłoby w moim przypadku lepsze i nie wiem czy wziąć tę antenę operowaną przez NC+ czy kupić we własnym zakresie antenę przystosowaną do zez/monoblock (zakładam że moja obecna antena, stara 60cm od wizja TV, jest zbyt mała).
Prosiłbym o pomoc.
 

Rafal7

Banned
Spokojnie ta antenę po Wizji możesz wykorzystać ale tylko przy wykorzystaniu zeza o monobloku zapomnij na tej antenie.

Do konwertera monoblok potrzebna jest antena 80 cm chodzi tu o rozstaw konwerterów w monobloku.
Zaletą monobloka jest to ze montujesz go w uchwyt konwertera który jest przy antenie i nie potrzeba ustawiać astry,taki konwerter ma wbudowany przełącznik diseqc,nie potrzeba dodatkowego uchwytu do konwertera i podpina się pod niego jeden przewód antenowy.

Przy tej 60-tce będziesz musiał kupić dodatkowy konwerter,uchwyt zez,przełącznik diseqc,natomiast podłączanie przełącznika disquec wyglądać będzie tak ze z każdego konwertera będziesz musiał pociągnąć kabel do przełącznika a z przełącznika jeden do dekodera.

Jeżeli nie jesteś w temacie i się nie znasz na tv satelitarnej kup antene 80 cm będzie mniej podatna na straty sygnału podczas burzy luz śnieżycy,nie będziesz musiał ustawiać zeza pod odpowiednimi kątami,po prostu założysz konwerter ustawisz komendy diseqc w menu dekodera i działa.
 
Ostatnia edycja:

Rafal7

Banned