Sony KDL-32NX500

m666

New member
Witam wszystkich, jestem świeżakiem na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość:) Jestem też zupełnym nowicjuszem w świecie telewizorów LCD, a zamierzam wkrótce taki zakupić. Po mniej więcej miesiącu przekopywaniu internetu i wycieczek do sklepów wydawało mi się, że podjąłem decyzję i kupię 32-calowego Samsunga LEC650. Ale wczoraj odwiedziłem (po raz n-ty) jeden z dużych sklepów, a tam uprzejmy i konkretny pan popatrzył na mnie, na Samsunga, skrzywił się wymownie i polecił Sony KDL-32NX500. Stanąłem, popatrzyłem, porównałem i rzeczywiście NX500 nie tylko wyglądał zawodowo na tle pozostałych LCD, ale też świecił zupełnie inaczej, jakby cieplej. A jednak po przeglądnięciu jego parametrów rzuca się w oczy m.in. brak 100hz, który staje się już chyba standardem w nowych modelach. Inna sprawa, że połowa osób (także na tym forum) 100hz zachwala, a druga twierdzi, że to niepotrzebny bajer, który sprawia, że filmy wyglądają nienaturalnie, a przy grze na konsoli zupełnie się nie przydaje. Stąd - w końcu - pytanie: czy ktoś z was miał do czynienia z NX500 i wie, jak się sprawuje? Cena, przynajmniej w tym sklepie, jest zbliżona do wspomnianego wyżej Samsunga, więc w tej chwili decyduję między jednym a drugim. Dodam, że telewizor będzie mi potrzebny do UPC (najprawdopodobniej, bo myślę jeszcze nad N-ką) oraz Xboksa.
 

Ares78

New member
A nie rozważałeś ex500? Może nie wygląda tak imponująco jak nx500, ale posiada już układ 100hz i co bardziej istotne BE3- czyli nowszy procesor obrazu lepiej spisujący się od poprzednika przy sygnale SD, a z tego co piszesz to własnie taki ma być dostarczany. Cenowo wychodzi praktycznie tak samo jak dwa wspomniane przez Ciebie modele.
 

m666

New member