Sony 46EX700

zupa

New member
Witam,

dzisiaj kurier w godzinach popołudniowych ma dostarczyć TV. Mam pilną prośbę o instrukcję, jak wywołać info o ilości wyświetlanych godzin na TV. Chcę mieć 100% pewność, że kupuję całkowicie nowy model, a nie jakiś zwrot. Sprawa niezwykle pilna. Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
 

Mike25

New member
Musisz wstukać te sekwencje w ciągu około 3sekund
i+, 5, vol-, I/O

patrz na oznaczenia xxxx-yyyy-zzzz
xxxx - liczba przepracowanych godzin
yyyy - ile razy był włączany TV

I sprawdź też, czy pudełko nie było już rozpakowywane. Musi być na nim jedna przezroczysta taśma, nigdy wcześniej nie otwierana. Chyba, że sklep otworzył w celu podstemplowania gwarancji, ale ja dla pewności jak kupowałem kazałem nie otwierać i potem sam odesłałem gware do podstemplowania.


pzdr
 

siemek55

New member
A mozesz wyjaśnić jak wygląda gwarancja SONY. W sklepie poinformowano mnie, że jedynym dokumentem potwierdzającym datę zakupu stanowi paragon lub faktura (i to jest podstawą gwarancji). ja w opakowaniu nie miałem żadnej gwarancji w formie karty z pieczątkami sklepu. jedynym dokumentem był certyfikat do rejestracji odbiornika na stronie internetowej.
 

Mike25

New member
Ja miałem gwarancje w fabrycznie zapieczętowanym, nigdy nie otwieranym pudełku. Była ona w zalakowanym folią zbiorczym opakowaniu z instrukcją obsługi i bateriami. Gwarancja rzecz jasna była bez pieczątki, ale miejsce na pieczątkę miała, wysłałem ją do sklepu, który mi odesłał podstemplowaną z wypisanym numerem seryjnym.
 

siemek55

New member
Dzięki za info. W moim przypadku (co prawda dotyczy modelu HX700) w fabrycznie zapakowanej torebce foliowej miałem tylko instrukcję obsługi dla Europu Wschodniej i zachodniej, kartę do rejestracji, instrukcję montażu stojaka i baterie. W pudełku znajdowała się oprócz w/w luźno rzucona f-ra. Możliwe aby różne modele miały inne wyposażenie dla dokumentacji?
 

Mike25

New member
Możliwe aby różne modele miały inne wyposażenie dla dokumentacji?
Nie. Każdy TV pochodzący z dystrybucji Sony Poland musi posiadać w środku pudełka kartę gwarancyjną. Jeśli jej nie masz tzn, że jest coś nie tak, albo masz TV sprowadzany z innego kraju. Dla upewnienia napisz do Sony Poland i zobacz co Ci odpowiedzą.
 

Ares78

New member
Dzięki za info. W moim przypadku (co prawda dotyczy modelu HX700) w fabrycznie zapakowanej torebce foliowej miałem tylko instrukcję obsługi dla Europu Wschodniej i zachodniej, kartę do rejestracji, instrukcję montażu stojaka i baterie. W pudełku znajdowała się oprócz w/w luźno rzucona f-ra. Możliwe aby różne modele miały inne wyposażenie dla dokumentacji?

Raczej wątpliwe, żeby było inne wyposażenie dla dokumentacji skontaktuj się przez infolinię i dowiedz się jak dokładnie to wygląda i potem ewentualnie atakować sklep. Pudełko było zapieczętowane jak dotarło do Ciebie?
 

plejak

Banned
wystarczy faktura vat jako dowód zakupu.

Dzwoniłem dziś do Sony Poland- jeśli telewizor jest zakupiony w Polskiej Dystrybucji Sony(na terenie naszego kraju) gwarancja nie jest potrzebna - do reklamacji wystarczy faktura zakupu.:blagam:801 500 500.
 

siemek55

New member
Przepraszam za zamieszanie. Nie sprawdziłem dokładnie zawartości. Gwarancja znajdowała się wewnątrz innego dokumentu. Dziękuję wszystkim za pomoc, mimo że wątek dotyczył innego modelu. Wydaje się, że najlepiej byłoby gdyby opakowanie nie było naruszone. Z tego powodu nie przyjąłem wcześniejszego zamówienia. W tym przypadku postanowiłem zaryzykować, z uwagi na b.dobry kontakt ze sprzedawcą.
 

Ares78

New member
Dzwoniłem dziś do Sony Poland- jeśli telewizor jest zakupiony w Polskiej Dystrybucji Sony(na terenie naszego kraju) gwarancja nie jest potrzebna - do reklamacji wystarczy faktura zakupu.:blagam:801 500 500.

Myślałem, że dowód zakupu wystarcza w sytuacji gdy kupimy w SC, ale jak widać nie robią tutaj żadnych problemów. Zresztą z tego co piszesz i tak już znalazłeś kartę gwarancyjną więc temat nieaktualny ;)
 
Do góry