Shock w Silesia City Center

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie ma co gdybać myślę że w 99% żaden sklep nie wpisuje tego typu usług do swoich zysków.. ale to są dwie strony medalu zawsze będą tacy co rozumieją salony, że pobierają pieniądze za odsłuchy i Ci którzy nie.. Do tego dochodzi cwaniactwo tych (niektórych) którzy chcą odsłuchiwać w salonie X gdzie sprzęt jest na miejscu i w warunkach komfortowych można sobie posłuchać danego urządzenia ale kupić to już kupują niemalże w sklepie internetowym, bo w salonach tych jest 3 urządzenia na krzyż albo nawet i tego nie ma bo sklep to dwa biurka i dwa komputery i wszystko jest zamawiane przez net.. więc i cena u tych ludzi jest niższa.. coś za coś..
 

Rafal7

Banned
Lolek, ja to widzę tak, jeżeli odsłuchujemy w salonie sprzęt to niech salon nam zaproponuje taka cenę jaka jest w sieci.
Może się zdarzyć tak, a jest takich ofert dużo, że sprzęt jest ściągamy za granicy i w Polsce salon nie ma możliwości zrobić takiej ceny.
Ale wystarczy wytłumaczyć klientowi że tam nie ma wsparcia Polskiego serwisu.
Ale cenę mogą zrobić taką jaka jest najniższa w necie z Polskiej dystrybucji.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
KOlego można by było dyskutować .. ja zawsze uważałem że ceny w salonach z prawdziwego zdarzenia będą wyższe ale za to mamy możliwość posłuchania sprzętu i zobaczenia na żywo ..A nie wspomnę o takich markach które wymagają żeby na sklepie było powiedzmy 6 szt danej marki, gdzie koszt to np 300-400 tys.. i to musi stać każdego dnia ... bo Producent tego wymaga.. więc koszty takiego sklepu są nieporównywalne do ala sklepów audio-video.. gdzie jest kilka wzmacniaczy i kilka amplitunerów na krzyż i to w większości przypadków - wszystko budżetowe..a daleko nie trzeba szukać..
 
Do góry