Sharp - „FANtastyczne bilety” na mecz otwarcia mistrzostw w Warszawie.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Kibice z całej Europy nie mogą doczekać się UEFA EURO 2012™, a Sharp FanLabs funduje nagrody: 4 podwójne „FANtastyczne bilety” na mecz otwarcia mistrzostw w Warszawie.
image_FanLabs_FANtastic_tickets_446.jpg

Zostało już mniej niż 100 dni: kibice w całej Europie przygotowują się na UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Jako sponsor EUROTOP europejskich mistrzostw w piłce nożnej, firma Sharp uruchomiła w ramach projektu FanLabs unikatowy projekt, który po raz pierwszy w historii pozwala zbadać zaangażowanie, pewność siebie i dogłębną wiedzę europejskich fanów futbolu. Teraz, w ramach akcji „FANtastyczne bilety” portal Sharp FanLabs uzyska nie tylko odpowiedzi na pytanie „Jakim jesteś fanem futbolu?”, ale także stworzy szansę wygrania wymarzonych biletów na mecz otwarcia mistrzostw, odbywający się 8. czerwca w Warszawie. Na ostatniej prostej do UEFA EURO 2012™ europejscy fani już pokazują swoje prawdziwe oblicze: ponad 15% angielskich fanów zdarzyło się nazwać swoje zwierzę na cześć członka drużyny narodowej. Ponad 30% Rosjan poszło nawet dalej i zadeklarowało chęć rezygnacji z seksu na jakiś czas, jeśli to poświęcenie pozwoliłoby rosyjskiej drużynie narodowej zdobyć mistrzostwo w roku 2012. Polacy także kibicują swojej drużynie z dumą: 80% z nich dekoruje mieszkania i samochody w barwach polskiej drużyny narodowej. To tylko pierwsze wyniki z projektu „FanLabs” zorganizowanego przez firmę Sharp i analizującego postawy i wiedzę europejskich kibiców futbolu.

W ramach akcji „FANtastyczna” pasja kibice mają również szanse wygrania czterech podwójnych kompletów „FANtastycznych” biletów na mecz otwarcia Polska-Grecja wraz z przelotami, noclegami, posiłkami i ekskluzywną wizytą w laboratorium Sharp FanLabs . Wystarczy po prostu wypełnić test na stronie Sharp FanLabs między 29. lutego a 14. marca. Najwyższa punktacja w teście pozwoli wygrać FANtastyczne bilety i uczestniczyć na żywo w meczu otwarcia 8. czerwca w Warszawie.

Jeśli jesteś często na Facebooku lub często korzystasz z Internetu w urządzeniach mobilnych, możesz również przystąpić do konkursu na facebook.com/SharpFanlabs albo poprzez mobilne aplikacje na urządzenia iPhone, iPad i smartfony z systemem operacyjnym Android. Na podstawie kilku pytań europejscy kibice futbolu mogą się zorientować, jakiego rodzaju są fanami, mogą stworzyć swój własny profil kibica, a następnie udostępniać go i porównywać z profilami przyjaciół.

Od „łowców chwały” poprzez „kibiców od święta”, „fanów-długodystansowców” czy „blefujących kibiców” – każdy kibic pasuje do schematu 16 archetypów. Projekt FanLabs daje wszystkim fanom futbolu możliwość aktywnego udziału w największym badaniu w historii. Żeby dowiedzieć się jeszcze więcej o uczuciach, jakich doświadczają kibice podczas meczów, mistrzostwom w Polsce i na Ukrainie będą towarzyszyły laboratoria FanLab Truck.

W czasie każdego meczu rejestrowane będą reakcje na żywo. Przygotowano 16 stanowisk wyposażonych w specjalne hełmy mierzące aktywność mózgu i szybkość tętna. Na podstawie tych danych biometrycznych oraz odpowiedzi w ankietach na stronie sharpfanlabs.com, firma Sharp uzyska unikatowy wgląd w europejską kulturę fanów futbolu.

Sponsoring Sharp EUROTOP
Sharp Electronics jest sponsorem UEFA EUROTOP. Umowa o sponsoringu uprawnia firmę Sharp do aktywnej działalności marketingowej podczas wielu rozgrywek drużyn narodowych UEFA. Po Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej drużyn poniżej 21 lat i meczach kwalifikacyjnych UEFA EURO 2012, sponsoring osiągnie swój najwyższy punkt w czerwcu i w lipcu 2012 podczas finałów Mistrzostw Europy rozgrywanych w Polsce i na Ukrainie, które zbiegną się w czasie z obchodami setnych urodzin firmy Sharp. Umowa o sponsoringu dotyczy oprócz UEFA EURO 2012™, Mistrzostw Europy 2012 w Futsalu (piłce nożnej w wersji halowej), Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej drużyn poniżej 21 lat 2011 i 2013 i Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Kobiet 2013.
 
Do góry