Samsung UE46D8000 - gubione pingi LAN i Wifi - uszkodzenie ?

macdamu

New member
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problemy ze stabilnym połączeniem TV z siecią lokalną w domu. Na początku myślałem, że to sprawa dużej ilości sieci WiFi w okolicy, ale postanowiłem podłączyć poprzez LAN i jak się okazało problemy nie minęły.

Z zawodu jestem informatykiem od 13 lat i kombinowałem już chyba we wszystkie strony. Sprawa wygląda tak jakby uszkodzony był moduł sieciowy w TV.

Odpalam połączenie poprzez DLNA (minidlna lub plex lub allshare-samsunga) na wpiętym laptopie bezpośrednio w telewizor (aby wykluczyć routery, wifi i inne pośrednie urządzenie). Jak puszczę film w 1080p + DTS i pinguję TV to co któryś pakiet nie dociera... wystarczy, że 2-3 pingi nie dotrą i film się wyłącza... po WiFi dokładnie to samo.

Telewizor posiadam od maja 2012 i nie miałem problemów z siecią do dzisiaj. Posiadam w domu również inny mniejszy TV samsung-a z modułem Wifi i nie ma problemów z "dropowaniem" pingów nawet w najwyższej jakości filmami.

Zastanawiam się czy reklamować telewizor, czy ten moduł LAN/Wifi miał tak wcześniej i dropował pingi. Byłbym wdzięczy za test jeżeli ktoś posiada taki model TV i czy ma taki sam efekt. Nigdy tego nie sprawdzałem "przed awarią".

Wersja softu to 1025. Wcześniej miałem bodajże 1015 (też miał problemy z siecią), upgrade nie pomógł w niczym :-(

Dzięki wielkie za wszelkie posty z pomysłami. Walczę z tym od 2 tygodni i moje się już skończyły :-(
 

werf

Active member
Bez reklam
UE55d8000 jest tak samo

3 razy próbowałem coś tak obejrzeć i za każdym razem ten sam finał

Zareklamuj zobaczymy czy coś poradzą czy stwierdzą że to cecha lub wina sieci domowej
 

macdamu

New member
Dzięki za sprawdzenie. Odnoszę wrażenie, że WiFi nie jest najlepszym rozwiązaniem na filmy w dobrej jakości z uwagi na dość duży transfer i małą stabilność.

Powalczyłem jeszcze trochę i przetestowałem różne rozwiązania. Tak naprawdę w moim przypadku zebrało się kilka rzeczy na raz.