Samsung UE40ES6800 codzienny komunikat.

deusexe

Member
Mam uciążliwy problem: codziennie parę minut po włączeniu tv wyświetlany jest komunikat: "Zakończono aktualizację Smart Hub (...)" i mogę uruchomić lub zamknąć. Wydaje mi się, że to błąd, bo raczej niemożliwe żeby rzeczywiście Smart się aktualizował codziennie. Czy jest możliwość wyłączenia tego.
 

deusexe

Member
Nie, na środku ekranu okno. Na razie zresetowałem cały Smart Hub wszystko doinstalował... Zobaczę czy pomoże.
 

piotrkro

New member
Mam tak samo od tygodnia, prawie codziennie lub co 2 dni aktualizuje smart hub. Co dziwo mam 2 TV ue32es6100 i ue50es6100 i dzieje się to tylko na ue50es6100.
 

LuKiMaT

New member
Ja miałem podobny problem. U mnie wyświetlał się jednak komunikat "START" lub "ŁĄCZENIE" i TV nie zapamiętywał hasła. Nie pomagały przywrócenia fabryczne ani restarty. Skończyło się na reklamacji TV. Ostatecznie zwrócono mi pieniądze, problem jakiś chyba był bo nie poradzili sobie z jego rozwiązaniem w przeciągu 2 tygodni. Więc może warto zareklamować jeżeli nie minęły dwa lata. Dodam, że problem pojawił się po jednej z aktualizacji. Wcześniej było wszystko ok.
 

kuczu

New member
Ja mam es6800. Mam to samo o różnych porach dnia, ostatnio późnym wieczorem. Problem pojawił się po aktualizacji firmware do 1042. Ostatni, nowy firmware nic nie zmienił. Czy komuś udało się to usunąć? Na infolinii proponują bezsensowne restary, np. "Poproszę zrestartować 3 razy smarthub". Oczywiście nie pomaga. Żenada.
 

LuKiMaT

New member
Może i dobra, ale jak kilkanaście urządzeń (telefony, drukarki, komputery idt.) w danej sieci domowej działają przez lata, a nagle po aktualizacji TV urządzenie przestaje poprawnie działać. To wydaje się, że to nie jest dobra rada. Nadmienię, że tłumaczyłem to konsultantom, żeby nie było wątpliwości, że np. doszedł jakiś nowy ruter lub coś było zmieniane w ustawieniach sieci.
 

deusexe

Member
Minęło ponad pół roku, podłączyłem kabel LAN (nie wifi) zaktualizowalem, pewnie w tym czasie wyszło wiecej aktualizacji i na drugi dzień to samo. Chyba nie ma co liczyć, że to naprawią. Jest może do tego modelu jakis działający alternatywny firmware, np samygo? Albo w menu serwisowym wyłączyć aktualizację, wie ktoś jak wejść do takiego?
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
Dla softów MST
E-5xxx/6xxx, H : Service Menu -> "Control" -> "Sub Option" -> "OPTION_SWU" -> "OTN Support" -> Off
F-5xxx/6xxx : Service Menu -> "Option" -> "MRT Option" -> "OTN Support" -> Off

Dla pozostałych softów
E-7xxx/8xxx : Service Menu -> "Control" -> "SWU" -> "OTN Support" -> Off
F-7xxx/8xxx/9xxx i H/HU : Service Menu -> "Control" -> "MRT Option" -> "OTN Support" -> Off
 

deusexe

Member
Dla softów MST
E-5xxx/6xxx, H : Service Menu -> "Control" -> "Sub Option" -> "OPTION_SWU" -> "OTN Support" -> Off
F-5xxx/6xxx : Service Menu -> "Option" -> "MRT Option" -> "OTN Support" -> Off

Dla pozostałych softów
E-7xxx/8xxx : Service Menu -> "Control" -> "SWU" -> "OTN Support" -> Off
F-7xxx/8xxx/9xxx i H/HU : Service Menu -> "Control" -> "MRT Option" -> "OTN Support" -> Off

Dzięki już przestawione, jak w ciągu tygodnia nie pojawi się okno dam znać.
 

kuczu

New member
Cześć,
Bedę wdzięczny za info na temat aktualizacji po wyłączeniu w menu serwisowym. Mam ten sam problem. Nawet serwis 2 razy zmienial płytę główną z tego powodu. Obecnie update mam co kilka dni.
 
Do góry