Samsung T22A350

Spake

New member
Witam ! Jestem laikiem co do telewizorów i monitorów....
Przejdę do rzeczy. Chcę kupić monitor z wbudowanym tunerem TV Samsung T22A350 .
I mam problem - czy monitor ten zawiera MPEG-4 ?

Ta sytuacja przyprawia mnie o szał, bo w gazetce RTVEUROAGD pisze wyraźnie, że zawiera tuner TV DVBT MPEG4 HDTV, lecz jak byłem w sklepie uświadomiono mnie, że zawiera on tuner TV ANALOGOWY, bo tak jest napisane na ich stronie (euro.com.pl). Zaś na stronie samsung.com jest napisane, że zawiera on tuner TV DTV ( jak dobrze wyczytałem jest to odbiór telewizji cyfrowej ).

To w końcu jak jest ? To forum jest moją ostatnią nadzieją co do kupna tego monitora...
Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam :).
 

Spake

New member
Może wyjdzie, że się czepiam, ale możesz dokładniej objaśnić jakimi podstawami kierowałeś się udzielając mi odpowiedzi ?;P. Bo nie chcę kupić sprzętu bez MPEG-4...
 

tdx

New member
Bez reklam
Może wyjdzie, że się czepiam, ale możesz dokładniej objaśnić jakimi podstawami kierowałeś się udzielając mi odpowiedzi ?;P. Bo nie chcę kupić sprzętu bez MPEG-4...

2 stroną instrukcji :)

Functionalities related to Digital TV (DVB) are only available in countries/areas where DVB-T (MPEG2 and MPEG4 AVC) digital terrestrial signals are
broadcasted or where you are able to access to a compatible DVB-C (MPEG2 and MPEG4 AAC) cable-TV service. Please check with your local
dealer the possibility to receive DVB-T or DVB-C signal.
 

Kombi

New member
Jedyne rozsądne wyjście, to...

poprosić w sklepie o instrukcję obsługi i przeczytać. Można też obejrzeć opakowanie, bo na pudle z reguły jest to wydrukowane.
Inna możliwość, to strona samsung.com.
Ja również chcę kupić ten monitor. Ten lub większy (24 cale). Ale najpierw muszę obejrzeć w sklepie, jak działa jako monitor do komputera. Jako tuner ma 1080 linii w pionie a jako monitor... nie wiem ile. Też 1080? Ikony na ekranie byłyby wówczas bardzo małe.
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam