samsung slim cw-29z338t - problemy

pancho

New member
Witam
Zakupiłem tydzień temu samsunga slim cw-29z338t. Wcześniej czytałem opinie o kiepskiej geometrii obrazu, to był jakby montyw przewodni we wszystkich opiniach, ale wiedziałem też że jest to wada ekranów tego typu. Okazało się że to prawda, linie poziome i pionowe mają znaczne zniekształcenia. Jednak nie to jest powodem mojego problemu. Problemem jest wyświetlanie kolorów. Nie mogę dostroić kolorów, kolor czerwony przebija się przez wszystkie kolory, tak jakby było go za dużo. Poza tym ten czerwony tak naprawdę przypomina purpurowy, jest taki jakiś dziwny. Próbowałem różnych ustawień ale za każdym razem jest to samo. Mam pytanie, czy ktoś może użytkuje taki telewizor, zna może jakieś magiczne ustawienia w regulacji obrazu (kontrast, jasność,ostrość, kolor), tak aby wszystkie kolory miały jednakowe nasycenie i żeby obraz był w miarę "normalny"? Może ktoś wie jak się wchodzi w menu serwisowe?
 

dewo

New member
ja zakupilem ten telewizor w srode 13.06.2007 , mam ten sam problem .
Po włączeniu chodzi spoko,lecz czym dluzej sie nagrzewa tym jest gorszy obraz!
zwracam go do sklepu w celu wymiany na inny model, jest tak zwane prawo rękojmi ze,mozna oddac towar do sklepu bez podania przyczyny zwrotu
:x
 

grzes

New member
dewo napisał:
ja zakupilem ten telewizor w srode 13.06.2007 , mam ten sam problem . Po włączeniu chodzi spoko,lecz czym dluzej sie nagrzewa tym jest gorszy obraz!
:x

Pewnie lipne kineskopy z plastikową maską.
Pozdrawiam.
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
dewo napisał:
ja zakupilem ten telewizor w srode 13.06.2007 , mam ten sam problem .
Po włączeniu chodzi spoko,lecz czym dluzej sie nagrzewa tym jest gorszy obraz!
zwracam go do sklepu w celu wymiany na inny model, jest tak zwane prawo rękojmi ze,mozna oddac towar do sklepu bez podania przyczyny zwrotu
:x

Prosiłbym o niewprowadzanie w błąd innych użytkowników można zwrócić tylko wadliwy towar i to wcale nie jest tak proste jak opisujesz, chyba że sklep pójdzie na rękę.
 

dewo

New member
Witam ponownie.
dzisiaj w sklepie wymienili mi ten telewizor na nowy egzemplarz.
Sprawdzalem w sklepie i ma on troszke lepsza geometrie obrazu i mniej zaciemnione rogi ekranu (niż mój poprzedni model).
Wymiana telewizora po kilku wymianach spostrzezen ze sprzedawcą, przeszla bez problemow.
pozdrawiam
 

borek_bb

New member
ar2 napisał:
Prosiłbym o niewprowadzanie w błąd innych użytkowników można zwrócić tylko wadliwy towar i to wcale nie jest tak proste jak opisujesz, chyba że sklep pójdzie na rękę.

Chyba że kupujesz przez internet gdyż:

W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru, a w przypadku kiedy sprzedawca nas nie poinformował o tym prawie to czas jego obowiązywania wydłuża się nawet do 3 miesięcy.
 
Do góry