Samsung PS-60F5500 - problem

kub@Q

New member
Witam wszystkich serdecznie.

Panowie mam wielki problem. W niedziele kupiłem plazme PS-60F5500 w Avansie. Jako, że była to jedyna sztuka na sklepie, zdecydowałem się na zakup sztuki demonstracyjnej. Sprzedawca zapewniał, że tv gra na sklepie tylko 1 tydzień i ani dnia dłużej. Zajarany wielkością :fool: zdecydowałem się na zakup. Na drugi dzień po podłączeniu nc+ pobawiłem się trochę ustawieniami telewizora. Jakież było moje zdziwienie, jak zwiększyłem kontrast na ponad 50 % (z ustawionych 25 z sklepu - nie wiem czy specjalnie) i nagle w prawym dolnym rogu na białym tle pojawia się "piękna wypalona" reklama AVANSU. Totalna masakra, widać to jak cholera, i nie wiem co z tym zrobić. W sklepie na tv leciała reklama Avansu i film RED BULLA o jakiś skokach narciarskich. Nic totalnie nie było widać w sklepie i nie wiem co z tym teraz zrobić. Można to jakoś reklamować, bo czytając forum raczej nie ma szans aby to zanikło. W ustawieniach TV było ustawianie przestawianie tych pixeli (sorrki ale nie pamietam jak to się nazywa dokładnie) i widać, że nic to nie dało -> czy można stwierdzić, że telewizor o wiele więcej grał niż zapewniał sprzedawca ? Panowie co robić, możecie coś doradzić ?

Pozdrawiam
 

lm648

Banned
Po prostu oddać TV do sklepu jako niezgodność towaru, ...... nie ma co tu panikować .... w czasie zwrotu zademonstrować "panu sprzedawcy" jego wypalone loga ... a na pożegnanie postraszyć UOKiK :)

PS.
a na przyszłość zapamiętaj, że .... pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł :)
 

kub@Q

New member
Witam

Panowie a sklep nie będzie robił problemów. Boję się, że zaraz specjalnie puszczą jakiś materiał gdzie nie ma białych kolorów i nie będę mógł tego udowodnić. Proszę podpowiedźcie jak wejść w menu serwisowe, bo przyznam szczerze, że laik ze mnie i nie wiem za bardzo gdzie tego szukać.
PS: jakiś dziwny ten telewizor, obraz na kanałach bez hd na nc+ jest gorszy niż na 6 letniej plaźmie Teviona z Aldika. Na HD fakt obraz raczej igła, ale i tak nie umiem tego profesjonalnie ocenić.
Tak to jest jak człowiekowi wydaje się że wszystko potrafi zrobić/ załatwieć/ kupić kompletnie się nas tym nie znając... a wystarczyło odwiedzić to forum... masakra..



Dzieki za odzew
Pozdrawiam
 

tdx

New member
Bez reklam
Czas pracy




Podaj 9 znak z nr seryjnego to sprawdzimy z kiedy jest tv
Wysłane z mojego GT-I9100
 
Ostatnia edycja:

kub@Q

New member
Witam

Tdx napisz proszę, czy aby wejść w to menu robie to tak:
(tv jest wyłączony - stand by): info-menu-mute-power i jesteśmy w menu

numer seryjny podam jutro.
Dziekuje
 

tdx

New member
Bez reklam
Dokladnie tak potem zakladka main i svc odczytujesz czas wychodzisz wciskajac power

Wysłane z mojego GT-I9100
 

kub@Q

New member
Witam


Panowie i po temacie. Telewizor trafił do sklepu. Pieniądze oddano także po temacie. Teraz trzeba poszukać czegoś nowego na spokojnie.
Niestety nie sprawdzałem tych przepracowanych h.

Panowie dziękuje za podpowiedzi.

Pozdrawiam
 
Do góry