samsung, problem z tvn player

josol

New member
Witam, Od kilku dni mam problem z serwisem player. Połączenie internetowe jest OK, ipla, vod tvp i inne serwisy działają bez problemu tylko tvn player nie działa tzn. wchodzę na player, widzę wszystkie seriale, filmy, mogę wybrać konkretny serial, sezon ale jak chce włączyć konkretny odcinek nic się nie dzieje, pojawia się ikonka ładowania i tyle w temacie.. Telewizor samsung ue40d6500, zrobiona aktualizacja oprogramowania, restart smart huba i nic...
Czy ktoś miał podobny problem z tvn player?
 

leon12

New member
Witam mam podobnie tylko u mnie po wybraniu programu nie ma ładowania tylko jest czarny ekran przedwczoraj była aktualizacja player pl i od tamtej pory nie działa pisałem do nich na pomoc techniczną ale nic nie odpisali może ktoś inny spróbuje
 

hepes1

New member
Mam ten sam problem z playerem po ostatniej aktualizacji na modelu UE40D6500. Wejść do playera można, ale po próbie uruchomienia jakiegoś filmu pojawia się czarny ekran. Dzwoniłem dzisiaj w tej sprawie do Samsunga, ale konsultant zaczął mi wciskać ciemnotę, że u nich na tym modelu player działa, najpierw kazał mi zmienić adres DNS na cztery ósemki a jak to nie pomogło, kazał przywrócić ustawienia fabryczne TV, co też nic nie dało. Ewidentnie problemem jest konflikt tej wersji playera z tym modelem TV. Trzeba będzie po niedzieli interweniować w Samsungu, żeby zajęli się tym problemem ;)
 

josol

New member
też dzwoniłam i do playera - gdzie przyjęli zgłoszenie i cisza i do samsunga gdzie polecono mi najpierw zaktualizować oprogramowanie i zrobić reset smart huba, a jak to nic nie dało to połączyć się przez inną sieć - też nic, w końcu konsultant stwierdził, że nic nie może z tym zrobić na odległość i zaproponował zwrócenie sie do z tym do serwisu...
 

hepes1

New member
To nie wina telewizora, tylko niedopasowanie tej wersji playera z UE40D6500 i żaden serwis tu nie pomoże. Problem musi usunąć Tvnplayer wraz z Samsungiem. Kiedyś podobne problemy na tym modelu były z Iplą i po interwencjach po jakimś czasie problem zniknął. Niestety, trzeba ich molestować, bo problem leży u nich a nie w TV. ;)
 

digitalus

Banned
To bledne kolo.Najlepiej nic nie kupowac od samsunga.
Jesli nie bedzie reakcji klientow to w nowych modelach samsunga wspracie dla aplikacji internetowych zostanie wylaczone za pol roku. Sprzedawca moze powiedziec ....trzeba kupic nowy telewizor. Obecny ktory ma 6 miesiecy jest juz stary i nadaje sie do utylizacji.
Samsung psuje sie najczesciej

http://www.cda.pl/video/97545ff

a teraz przestaja dzialac aplikacje internetowe.
 
Ostatnia edycja:

chronos69

New member
Jutro zakończenie prac modernizacyjnych na SmartHub'ie

To bledne kolo.Najlepiej nic nie kupowac od samsunga.
Jesli nie bedzie reakcji klientow to w nowych modelach samsunga wspracie dla aplikacji internetowych zostanie wylaczone za pol roku. Sprzedawca moze powiedziec ....trzeba kupic nowy telewizor. Obecny ktory ma 6 miesiecy jest juz stary i nadaje sie do utylizacji.
Samsung psuje sie najczesciej

Tajemnice korporacji odc 3 Ściemy wielkich marek - video w cda.pl

a teraz przestaja dzialac aplikacje internetowe.

Masz jakieś kompleksy, czy co? Rozluźnij pośladki i weź kilka głębokich oddechów.
Jeśli chodzi o wsparcie dla np. YouTube'a to tylko Samsung i LG zapewniają ich obsługę w modelach z 2011 roku czyli np serii D Samsunga. A o takim bogactwie aplikacji i dostępie do różnych baz VOD inni producenci mogą tylko pomarzyć (chyba, że oparte na Androidzie). O dziwo, telewizor ma ponad 4 lata i działa... i wiem, wiem jutro padnie.
Tyle dygresji, a poniżej zapis mojego czatu z supportem Samsunga sprzed godziny:

Model: UE55D6500VSXXH
chronos69 11:27:39
Od kilku dni w moim telewizorze nie działają żadne aplikacje ze SmartHUB korzystające z połączenia sieciowego \"Brak połączenia sieciowego...\" A włączając diagnostykę połączenia w menu, wszystko jest OK. mam ustawione DNS 8.8.8.8, ale przy ustawieniu DNS na auto jest to samo
Maciej Kotaski 11:27:45
Witaj. W czym mogę Ci pomóc?
Rozumiem, proszę Pana, na chwile obecną trwają prace modernizacyjne dotyczące usługi Smart Hub. W związku z tym mogą występować okresowe problemy z uzyskaniem połączenia z usługami znajdującymi się w Smart Hub. Nie jest to związane z usterką odbiornika. Prace potrwają najprawodopodobniej do końca jutrzejszego dnia.
 

digitalus

Banned
Nareszcie cos konkretnego napisali.Napisz pytanie do samsunga ..dlaczego odbiorniki samsunga psuja sie tak czesto?.Kiedy bedzie mniejsza awaryjnosc w odbiornikach marki samsung.

http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/117632-ps51e550-zaprogramowany-na-samouszkodzenie.html

cytaty

Dobrze kolega zrobił. Ja dostałem negatywną odpowiedź z działu reklamacji. Dla samsunga padająca po 7 miesiącach matryca to najwyraźniej nic nadzwyczajnego. Również nigdy więcej samsunga.

Wysłane z mojego SM-T800 przy użyciu Tapatalka



Aż założyłem konto dla tego tematu ponieważ moja historia jest bardzo podobna. Też jestem (już nie)szczęśliwym posiadaczem telewizora PS51E550. U mnie historia jest taka, że kupiłem go pod koniec września 2012. Pierwsza usterka pojawiła się na przełomie stycznia/lutego 2013. Obraz nagle znikał i zostawał sam dźwięk. Serwis wymienił płytę główną i od tego czasu problem ten się nie pojawił. W grudniu 2013 po lewej stronie pojawił się pionowy pasek martwych pikseli. Serwis wymienił matrycę. Wszystko było ok. do sierpnia 2014 (miesiąc przed końcem gwarancji) kiedy pasek martwych pikseli pojawił się po prawej stronie ekranu. Kolejna wymiana matrycy. Tak z ciekawości zapytałem czy na część zamienną jest dawana gwarancja bo gdzieś w kościach czułem, że może się to powtórzyć. Oczywiście nie ma żadnej gwarancji. I nadszedł koniec marca 2015, gdy znów po lewej stronie pojawił się pasek martwych pikseli. Tak więc jestem teraz w czarnej d**** po wydaniu ponad 3k na TV.
 
Ostatnia edycja:

josol

New member
Witam, poniżej mail jaki otrzymałam z samsunga odnośnie awarii playera

"Witam, od kilku dni w moim TV w Smart HUB nie działa aplikacjaTVN Player, nie pomogła aktualizacja oprogramowania i wyzerowanie Smart HUBa...
Rozumiem, proszę Pani, aktualnie pojawił się błąd usługi Smart Hub dla serii D. Na daną chwilę sytuacja jest nam znana i nasz dział techniczny pracuje nad przywróceniem funkcjonalności.
Jeżeli inne aplikacje działają poprawnie, proponuję kontakt z właścicielem aplikacji, możliwe że to błąd po stronie usługodawcy: kontakt.tvnplayer@tvn.pl
 

hepes1

New member
Poniżej odpowiedź tvnplayera na mojego maila ;)

"Od kilku dni, po ostatniej aktualizacji, na moim TV Samsung UE40D6500
przestała działać aplikacja tvnplayer. Aplikacja się uruchamia, można wejść
do menu ale po próbie uruchomienia jakiegokolwiek materiału pojawia się
tylko czarny ekran. Inne aplikacje w SmartHubie działają poprawnie.
Konsultant Samsunga sugeruje, że błąd leży po stronie właściciela aplikacji,
czyli Waszej. Z poprzednią wersją aplikacji nie było żadnego problemu. "

Dziękujemy za kontakt. Problem jest nam znany i pracujemy nad jego jak najszybszym rozwiązaniem.

Za utrudnienia przepraszamy.

Pozdrawiam,
Krzysztof Dzidek
Biuro Obsługi Klienta TVN Online
Tel. 22 444 77 79
 
Może to ma znaczenie ale na moim UE48H6640 w player.pl pojawiły się nagłe reklamy np. w serialu "Na Wspólnej". W ciągu 23 min były aż 3 bloki reklamowe po 2 min.

Może przyczyną są nowy sposób wyświetlania reklam. Stety na UE48H6640 player działa prawidłowo.
 

hepes1

New member
Tvnplayer udostępnił nową wersję playera 2.694 i teraz jest już wszystko w porządku - działa!!! ;)
 
Ostatnia edycja:
Do góry