Rok 2011 przeszedł do historii. Wiele firm odtrąbiło sukcesy a wiele ogromne porażki.
Trzymając się teorii Darwina to Samsung jest obecnie na szczycie drabiny ewolucji.
Zmienił się z Kopciuszka w królewnę.
Ale mimo swoich czarujących wyników ma kilka problemów.
A ważnym problemem jest brak oczekiwanych wyników finansowych wynikających z produkcji telewizorów.
Mówiąc poetycznie - to łabędzi śpiew lcd.
No i cóż z tego ma wynikać ?
Analitycy i publicyści z Korei Południowej rzucili się do stwierdzenia, że Samsung rozważa sprzedaż całej działalności LCD do Chin i poświęcić wszystko od zaraz na rzecz telewizorów OLED! To ekstremalny scenariusz ! Ale czy nie do spełnienia?
Wg mnie NIE !.
Polityka Samsunga którą podkreśla się codziennie to polityka obecności na wszystkich możliwych frontach. Nowe założenia podwyższenia sprzedaży wolumenu telewizorów na świat do 50.000.000 wyraźnie wskazują obecne działania.
Reuters przewiduje to bardziej łagodne. Przewidują, że koreański gigant będzie powoli odwracał się się od LCD .
Oczywiście, jeśli ... tak się stanie, LG zareaguje natychmiast.
LG też jest gotowe do rozwoju tego kierunku.
Ale przecieki mówią że trwają rozmowy w sprawie sprzedaży działu obecnych telewizorów LCD.
Inżynierowe w obecnej technologii nie widzą już żadnych możliwości wykonania fajerwerków aby zerwać ludzi do zakupu czy wymiany telewizorów. A nowy dział czyli Oled Tv wywołuje drżenie serca . Czyli myśl jest przednia.
Teraz należy wdrożyć drugi etap czyli komercjalizację Oled TV , aby ceny były dla każdego.
Scenariusz w zasadzie prosty . Wszyscy go znają - ale jak to zrobić ?
Podobno Samsunga wie, a nawet kupił też inną technologię drukowania Oled TV.
Prawda jest taka, firma jest gotowa do przewodzenia rewolucji, ale wizja rozwoju i kalkulacja finansowa będzie podstawą do podjęcia historycznej decyzji.
Takie rozwiązania postawiłby w bardzo trudnej sytuacji pozostałych producentów telewizorów.
Jedynie Oled TV podobnie jak gigantyczny rozwój smartphonów może wywrócić wszystkie zimne kalkulacje.
Owe marketingowe sztuczki 1000000 Hz, czy 1000000000:1 kontrast, rozpoznawanie twarzy - stają się po prostu śmieszne. I w żaden sposób nie wpływają na to co wynika z najnowszych badań, a czego oczekują użytkownicy w nowych telewizorach .
Oczekują oczywiście .....najlepszej jakości obrazu
Prawdziwe lekarstwo to OLED TV .
Samsung już zapowiedział że jako pierwszy będzie wypisywał recepty z tym lekarstwem wpisując się w historii zmian technologii świata.
Oczywiście osiągnięte elementy wyposażenia jak Smart TV nie zostaną zmarnowane .
Samsung otworzy nową kartę w historii elektroniki i może śmiało powiedzieć że korzystał z hasła Per aspera ad Astra ( przez ciernie - do gwiazd).
Czego płaczesz? Król umarł ... Niech żyje król!
Daj nam zadowolić się lepszym Things Have Changed ... jak śpiewał wielki Bob Dylan.
[youtube]L9EKqQWPjyo[/youtube]
Trzymając się teorii Darwina to Samsung jest obecnie na szczycie drabiny ewolucji.
Zmienił się z Kopciuszka w królewnę.
Ale mimo swoich czarujących wyników ma kilka problemów.
A ważnym problemem jest brak oczekiwanych wyników finansowych wynikających z produkcji telewizorów.
Mówiąc poetycznie - to łabędzi śpiew lcd.
No i cóż z tego ma wynikać ?
Analitycy i publicyści z Korei Południowej rzucili się do stwierdzenia, że Samsung rozważa sprzedaż całej działalności LCD do Chin i poświęcić wszystko od zaraz na rzecz telewizorów OLED! To ekstremalny scenariusz ! Ale czy nie do spełnienia?
Wg mnie NIE !.
Polityka Samsunga którą podkreśla się codziennie to polityka obecności na wszystkich możliwych frontach. Nowe założenia podwyższenia sprzedaży wolumenu telewizorów na świat do 50.000.000 wyraźnie wskazują obecne działania.
Reuters przewiduje to bardziej łagodne. Przewidują, że koreański gigant będzie powoli odwracał się się od LCD .
Oczywiście, jeśli ... tak się stanie, LG zareaguje natychmiast.
LG też jest gotowe do rozwoju tego kierunku.
Ale przecieki mówią że trwają rozmowy w sprawie sprzedaży działu obecnych telewizorów LCD.
Inżynierowe w obecnej technologii nie widzą już żadnych możliwości wykonania fajerwerków aby zerwać ludzi do zakupu czy wymiany telewizorów. A nowy dział czyli Oled Tv wywołuje drżenie serca . Czyli myśl jest przednia.
Teraz należy wdrożyć drugi etap czyli komercjalizację Oled TV , aby ceny były dla każdego.
Scenariusz w zasadzie prosty . Wszyscy go znają - ale jak to zrobić ?
Podobno Samsunga wie, a nawet kupił też inną technologię drukowania Oled TV.
Prawda jest taka, firma jest gotowa do przewodzenia rewolucji, ale wizja rozwoju i kalkulacja finansowa będzie podstawą do podjęcia historycznej decyzji.
Takie rozwiązania postawiłby w bardzo trudnej sytuacji pozostałych producentów telewizorów.
Jedynie Oled TV podobnie jak gigantyczny rozwój smartphonów może wywrócić wszystkie zimne kalkulacje.
Owe marketingowe sztuczki 1000000 Hz, czy 1000000000:1 kontrast, rozpoznawanie twarzy - stają się po prostu śmieszne. I w żaden sposób nie wpływają na to co wynika z najnowszych badań, a czego oczekują użytkownicy w nowych telewizorach .
Oczekują oczywiście .....najlepszej jakości obrazu
Prawdziwe lekarstwo to OLED TV .
Samsung już zapowiedział że jako pierwszy będzie wypisywał recepty z tym lekarstwem wpisując się w historii zmian technologii świata.
Oczywiście osiągnięte elementy wyposażenia jak Smart TV nie zostaną zmarnowane .
Samsung otworzy nową kartę w historii elektroniki i może śmiało powiedzieć że korzystał z hasła Per aspera ad Astra ( przez ciernie - do gwiazd).
Czego płaczesz? Król umarł ... Niech żyje król!
Daj nam zadowolić się lepszym Things Have Changed ... jak śpiewał wielki Bob Dylan.
[youtube]L9EKqQWPjyo[/youtube]
Ostatnia edycja: