samsung guard tv

kaper.1981

New member
Bez reklam
Jak by kogoś interesowało to samsung uruchomił usługę (samsung guard) można dokupić dodatkowa gwarancje producenta na kolejne lata czyli kolejno 1,2lub 3 lata .
Można to zrobic jeśli telewizor ma jeszcze podstawowa gwarancje i od dnia jego produkcji nie minęło 30 miesiecy , koszt takiej usługi jest określany do modelu tv u mnie obliczyli ze 1 rok kosztuje 199zl drugi 450 i trzeci 670 zł .
Pisze o tym bo to nowość jeśli chodzi o ta usługę odnośnie tv.
Usługe mozna kupic tylko raz wybierajac odpowiedni okres trwania ochrony , jest to gwarancja producenta nie ubezpieczenie.
 

adam80

Member
Jeśli ktoś wykupywał taką gwarancję na telewizor, to napiszcie proszę ile czekaliście na aktywację - bo ja już ponad miesiąc od wpłaty.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Jak by kogoś interesowało to samsung uruchomił usługę (samsung guard) można dokupić dodatkowa gwarancje producenta na kolejne lata czyli kolejno 1,2lub 3 lata .
Można to zrobic jeśli telewizor ma jeszcze podstawowa gwarancje i od dnia jego produkcji nie minęło 30 miesiecy , koszt takiej usługi jest określany do modelu tv u mnie obliczyli ze 1 rok kosztuje 199zl drugi 450 i trzeci 670 zł .
Pisze o tym bo to nowość jeśli chodzi o ta usługę odnośnie tv.
Usługe mozna kupic tylko raz wybierajac odpowiedni okres trwania ochrony , jest to gwarancja producenta nie ubezpieczenie.

Super info. Dzięki.
 

adam80

Member
Fakt stary, ale mało kto o tym wie - dodam tylko że czekałem na aktywacje 2 miesiące od wpłaty, ale ponoć miałem pecha. No i przed wykupem warto przeczytać regulamin, bo nie jest to niestety taka sama gwarancja jak przez pierwsze 24 miesiące.
 

andrew01

New member
Dzień dobry, zastanawiam się czy warto dokupić Guard Serwis do TV LCD, mógłbym prosić o podzielenie się opinią na temat GS? Zastanawia mnie np. zapis w postaci:

"W przypadku ujawnienia wady Produktu Samsung w czasie trwania Okresu Samsung GUARD SerwisŠ, Samsung zobowiązuje się
do dokonania bezpłatnej (tj. w ramach opłaty uiszczonej w związku z wykupieniem danej opcji usługi Samsung GUARD SerwisŠ)
naprawy zgodnie z warunkami Samsung GUARD SerwisŠ"

Czy dobrze rozumiem, że jeśli koszt naprawy będzie wyższy niż opłata za GS to klient dopłaca różnicę?

Pozdrawiam
Andrzej
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To ciekawe określenie.
Zapytaj najlepiej na infolinii Samsunga i napisz jaka jest ich interpretacja.
Oni będą wiedzieć najlepiej.
 
Do góry