RX-V671 tonsil jamo czy jbl?

gorzech

New member
Witam

Chce kupić sprzet grający do pomieszczenia ok 35m2. Muzyka 40% filmy 60%. Jesli chodzi o muzyke to rock, jazz, trip-hop, elektronika.

w temacie jestem dość zielony..

Myślalem i odsluchiwalem Yamahy 671 i mi sie spodobala. Potrzebuje do tego dobrać głośniki.

Wstepnie wybralem takie 3 zestawy, bardzo prosze o pomoc który wybrac:
1. Tonsil Maestro II 180 (A moze Altus?) + Tonsil Maestro II 60+Tonsil Maestro II Center
2. Jamo S 606 Hcs 3
3. JBL ES PACK 5.0 (ES-80 ES-20 ES-25C)

Bardzo prosze o wasza opinie. Może ktoś z was ma któryś zestaw i moglby mi doradzic?

Pozdrawiam
 

[Raccoon]

New member
Bez reklam
Na ten metraż to chyba coś większego, niż zaproponowane. I jak 60% filmy to z subem.

U mnie grają JBL Studio 190 i jestem zadowolony. W muzyce troszkę gorzej, ale zakładam, że to wina amplitunera (wiadomo - kino to kino), a nie kolumn. Mają sporo basu, ale w tak dużym pomieszczeniu będą w sam raz. Nie wiem tylko jak zagrają z Yamahą.
 

gorzech

New member
A moze masz jakis pomysl co by dalo rade i zagralo z Yamaha? Jak wspomnialem w temacie jestem dosc zielony. Czytam od tygodnia ale ciezko jakies konkretne informacje wyciagnac..
 

[Raccoon]

New member
Bez reklam
Ja już jestem lekko żółty hehe ;P
Jak wspomniałem, polecam zestaw jak u mnie. Opisałem krótko plusy i minusy.
Niestety nie mam skali porównawczej, ale są na forum osoby, które z niejedno amplitunera chleb jadły ;)

Generalnie poleca się (w teorii) miękkie/ciepłe kolumny do ostrych amplitunerów i na odwrót. Yamahy są określane jako ostre, więc kolumny niby powinny być miękkie. Ale to tylko teoria, decyduje gust słuchacza.