[FONT="]Rosnący rynek smartwatchów w 2022 roku: Apple wciąż liderem, Xiaomi w Top 4
[FONT="][FONT="][FONT="][FONT="] [/FONT]
[/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
[FONT="]Coraz więcej nadgarstków jest wyposażonych w połączone zegarki, pomimo spowolnienia w światowej gospodarce.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Według najnowszych danych Counterpoint Research globalna dystrybucja zegarków podłączonych do internetu wzrosła o 13% między pierwszymi kwartałami 2021 a 2022 r., co stanowi dwucyfrowy wzrost piąty kwartał z rzędu pomimo inflacji i spowolnienia gospodarczego.[/FONT]
[FONT="]
Apple utrzymuje pozycję numer jeden i odnotowuje 14% wzrost między pierwszymi kwartałami 2021 i 2022 roku. Samsung ze swojej strony konsoliduje swoją drugą pozycję, osiągając wzrost o 46% w tym samym okresie. Wyróżnienie wreszcie dla Xiaomi, które po raz pierwszy wchodzi do Top 4 sprzedawców smartwatchy z 69% wzrostem. Producent co kwartał bije rekord dystrybucji, szybko zwiększając udziały w rynku na całym świecie.[/FONT]
[FONT="]avcesar[/FONT][/FONT]
[FONT="][FONT="][FONT="][FONT="] [/FONT]
[/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
[FONT="]Coraz więcej nadgarstków jest wyposażonych w połączone zegarki, pomimo spowolnienia w światowej gospodarce.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Według najnowszych danych Counterpoint Research globalna dystrybucja zegarków podłączonych do internetu wzrosła o 13% między pierwszymi kwartałami 2021 a 2022 r., co stanowi dwucyfrowy wzrost piąty kwartał z rzędu pomimo inflacji i spowolnienia gospodarczego.[/FONT]
[FONT="]
Apple utrzymuje pozycję numer jeden i odnotowuje 14% wzrost między pierwszymi kwartałami 2021 i 2022 roku. Samsung ze swojej strony konsoliduje swoją drugą pozycję, osiągając wzrost o 46% w tym samym okresie. Wyróżnienie wreszcie dla Xiaomi, które po raz pierwszy wchodzi do Top 4 sprzedawców smartwatchy z 69% wzrostem. Producent co kwartał bije rekord dystrybucji, szybko zwiększając udziały w rynku na całym świecie.[/FONT]
[FONT="]avcesar[/FONT][/FONT]