2 tygodnie temu kupiłem telewizor w media expert. W niedzielę chciałem podłączyć dysk pod USB i telewizor wcale nie wyrywa mi urządzeń pod USB. Wypełniłem na stronie wniosek o tzw "rękojmię" i dzisiaj dostałem wiadomość że sklepu:
I teraz pytanie, czy mam prawo żądać wymiany na nowy telewizor lub odstąpić od umowy?
Jednocześnie wyjaśniam, że dla decyzji Sprzedawcy w przedmiotowej sprawie, wiążące jest potwierdzenie zasadności zgłoszenia i opisywanej przez Pana wady fizycznej. Zgodnie z treścią art. 556 KC: sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W związku z powyższym jeśli podane przez Pana wady zostaną potwierdzone, a przy tym nie będą stwierdzone żadne uszkodzenie mechaniczne, przedmiotowy telewizor zostanie bezpłatnie naprawiony. Zgłoszenie zostało zarejestrowane w serwisie MIK pod numerem - XXXXXX. Bardzo proszę o dokładne opakowanie produktu i przygotowanie go do wysyłki do serwisu. Serwis się z Panem skontaktuje w celu odbioru. '
I teraz pytanie, czy mam prawo żądać wymiany na nowy telewizor lub odstąpić od umowy?