Przycina dźwięk 1080p

rojber

New member
Witam serdecznie,
jako, że jestem zielony w sprawach PS3 (wczoraj zakupione i podłączone) prosiłbym o wyrozumiałość;) Otóż mam problem z przycinającym się dźwiękiem i migającymi białymi kropeczkami na czarnym tle w rozdzielczości 1080p. Natomiast jak wybiorę 1080i to wszystko jest ok. Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma formatami (generalnie różnicy nie widzę i olałbym to) ale coś jest chyba nie tak. Mam nadzieje, że to nie konsola. TV mam Full HD (aczkolwiek parę lat już ma), kabel za 30zł ale jak lapka podłączałem to wszystko było ok, wejścia HDMI mam 4, nie wiem czy to ma znaczenie do którego się podepne. Miał ktoś takowy problem?
Prosiłbym o porady od doświadczonych w temacie;)
 

maxan

New member
Bez reklam
1. Na początek sprawdź innym kablem/podepnij pod inne wejście hdmi w tv ;-)
2. Jak nie pomoże to podaj model tv i daj znać w jakim trybie masz ustawione złącze hdmi do którego podpięta jest konsola (PC/Gra czy coś innego?)
 
Ostatnia edycja:

grimmdude

New member
hmm ja bym sie pobawil opcjami ps3, ps3 znane jest z tego, ze jak ustawi sie rozne wspomagacze obrazu w opcjach konsoli to sa problemy z obrazem na czesci TV ^_^
 

eM!

New member
Różnica miedzy 1080i a 1080p jest TAKA

Polecam sprawdzenie ( i ewentualną wymianę kabla HDMI). Zaznaczę, że kabel HDMI ma różne standardy, o których możesz poczytać TUTAJ.
Dodam, że w TV masz kilka wejść HDMI - polecam podłączyć do HDMI ARC (Audio Return Channel), co z jednej strony oczywiste, a z drugiej pisałeś, że jesteś laikiem więc pewnie Ci się przyda ta informacja.

Zgadzam się z przedmówcą, przyda się wiadomość o tym jaki masz TV i co on potrafi, gdyż w tym miejscu też może leżeć przyczyna.

Do tego możesz zrobić reset konsoli - jak na moje oko nie powinno zaszkodzić ;).
 

Rudeford

New member
Miałem tak samo i winny był kabel. Na 720p wszystko śmigało a menu PS3 w 1080p śnieżyło i dźwięk przycinał.
 
Ostatnia edycja:

rojber

New member