prośba o pomoc - czy hkts 30 to dobry wybór?

misq

New member
Witam
Jestem laikiem w świecie audio. Słucham jednak dużo muzy (gł. rock, metal) i oto nastał moment w którym zacząłem się przymierzać do porządnego zestawu głośnikowego z ampli. Mój budżet oscyluje (a raczej będzie oscylował niebawem) w okolicach kwoty 3.500.
Troszkę zacząłem już czytać i na chwilę obecną mój wybór zatrzymał się na hkts 30 + denon 1912 ewent. 609-tka. W zasadzie byłem pewien że nie ulegnie już nic zmianie jednak zaczynają do mnie dochodzić głosy że hkts może nie sprawdzić się w muzyce - będę zapodawał muzyczkę przez usb w formacie mp3. Wykorzystam 90 % muzyka, 10 % filmy. Czy faktycznie moje obawy są podstawne? Dodam jeszcze że pomieszczenie które chcę nagłośnić ma wymiary 3,5X4 i nie mam miejsca na kolumny stojące na podłodze.
Z góry dzięki za każdą podpowiedź !
 

Jok3r

New member
Bez reklam
Pytanie tylko, czy potrzebujesz amplitunera kina domowego, czy nie lepiej się zaopatrzyć we wzmacniacz stereo plus dwa porządne monitory, które też Ci nie zajmą dużo miejsca. Skoro 90% muzyka, to odrzuciłbym od razu amplituner kina domowego i celował we wzmacniacze.
 

misq

New member
Skłaniał bym się raczej by pozostać przy ampli - myślę że za jakiś czas proporcje muz / film mogą zostać zmienione - chciałbym kiedyś podłączyć konsolę. Poza tym obecny dźwięk z tv to coś czego nie jestem w stanie słuchać.
Pewnie mnie wyśmiejecie ale obawiam się też że stereo nie będzie mnie satysfakcjonowało - marzy mi się konkretny muzyczny surround :)
 

armi

New member
Bez reklam
90% muzyka to bardziej wzmak - ewentualnie ampli stereo

jeśli się upierasz przy ampli KD to idź w kierunku H/K, Denon, Marantz
denon wybrany przez Ciebie będzie wg mnie ok

co do kolumn - niestety ...
tu trzeba szukać konkretnych kolumn
teraz pytanie - jak warunki pokojowo/lokalowe - czy iść w podłogówki czy jakieś monitory

w tym budżecie myślę że lepsze były by podłogówki - chociaż dobre monitory + sub też będzie ok
 

misq