Projektor zamiast monitora do gier - na/za biurko, małe pomieszczenie

KSI

New member
Jestem zielony w projektorach. Przymierzam się do zakupu nowego monitora, który chciałbym wykorzystywać do multimediów oraz grania w grę od czasu do czasu.

Oczekiwany monitor powinien mieć powyżej 100Hz i FreeSync/G-Sync.

Pomyślałem jednak, że może rozejrzę się za projektorem. Tylko, że jest projektor, który sprawdzi się w grach - odświeżanie a jednocześnie nada się do małego pomieszczenia (kawalerka), żeby obraz był wyświetlany z biurka na ścianę (zamiast monitora)?
Ewentualnie może da się coś wymyślić, żeby projektor był za biurkiem i użytkownikiem, i wyświetlał obraz na ścianie w miejscu monitora? Gry byłyby uruchamiana na komputerze.
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Na pewno nie będziesz miał G-Sync, musisz zastanowić się dokładnie jak ważne jest to dla Ciebie. W jaki rodzaj gier najczęściej grasz?
 

marioking

Member
A patrzyłes na ultra short laser projektor??? Potrafią z kilkudziesciu centrymetrów rzucić 100"... Wiec taki może spokojnie stać przed tobą na biurku i wciąż pewnie dać z 30-40" :)
 

KSI

New member
@ar2 - Gram tylko w Diablo 3, zamierzam w Path of Exile i kiedyś Diablo 4. Nie gram codziennie ani z sezonu na sezon, ostatnio 3 sezony wróciłem do gry po długim czasie przerwy.

Nie wiem czy potrzebuję g-sync, mam kartę graficzną od AMD więc bardziej FreeSync ale do tej pory z tego nie korzystałem bo mam monitor 60Hz. Takiego bajeru po prostu pewnie nie ma w projektorach.

Z tej odległości wcale nie potrzebuję nie wiadomo jak dużo cali, ważne że zastąpi mi to monitor.

Jeśli miałbym kupić projektor a przymierzam się do niego już dłuższy czas, planowałem nim zastąpić TV tylko do oglądania filmów a teraz naszła mnie myśl, żeby przy okazji zastąpić nim monitor PC. W miejscu TV jest większa odległość. Liczyłem się z tym, że kupując projektor minimum 2000/2500 zł muszę liczyć a pewnie więcej w zależności od tego co potrzebuję.