Projektor, ekran, audio

red9

New member
Witam wszystkich na forum.

Od razu napiszę, że nie czytałem całego forum, niestety nie mam na to czasu, jestem laikiem w tym temacie.

Kupuję zestaw do pokoju o wielkości 4,5x4,5m. Chciałbym możliwie jak największy ekran. Projektor będzie zamocowany na suficie.

Na ekran + projektor chciałbym przeznaczyć około 7 tys zł. Do tego kilka tysięcy na amplituner, odtwarzacz i głośniki (nie jest to sprecyzowane), zdam się na Wasze rady. Co do audio - nie potrzebuję mega drogich głośników, ponieważ nie jestem audiofilem, ale chciałbym z drugiej strony żeby był to dobry sprzęt. Dotychczas oglądałem filmy na laptopie, także przeskok będzie duży dla mnie i nie potrzebuję nie wiadomo czego. :oops:

Projektor ma służyć głównie do oglądania filmów full hd + granie na konsoli. Co do pomieszczenia w którym będzie sprzęt. Pokój będzie cały biały (ściany, sufit i podłoga), filmy będę oglądać w nocy, w pokoju będą ciemne zasłony.

Jeżeli jakieś informacje są potrzebne, to proszę pytać, za dobrą pomoc jestem gotów się odwdzięczyć.

Napiszcie proszę jakie modele sprzętu powinienem kupić, ile to wszystko wyjdzie z okablowaniem +- oraz jakiej wielkości będę miał ekran przy wybranym sprzęcie.
 

redlum

New member
Bez reklam
ekran ma być rozwijany czy ramowy/pół-ramowy wiszący na stałe na ścianie?

Projektor możesz powiesić w dowolnym miejscu - czy raczej nie będzie mógł stać idealnie na wprost ekranu? Jeśli to drugie potrzebujesz projektor z Lens Shiftem. W takim przedziale cenowym zostaje Ci do wyboru EPSON TW3200 lub jego droższy brat TW3600.
 
Ostatnia edycja:

red9

New member
ekran rozwijany, a projektor będę mógł umieścić w dowolnym miejscu.

Poniżej wizualizacja.

patrz . pl / zdjecia / id / 1196997

proszę usunąć spacje
 

edi7777

Member
Projektor:
Mitsubishi HC4000 - na ceneo masz od 5200zł

Ekran:
Suprema Andromeda FA-M106 (16:9) 234x132 cm Matt Grey