Projektor do grania

Tasix95

New member
Witam szukam jakiegos projektora do grania jestem zielony w tym temacie i mam pare pytan
1.Czy w projektorach tez trzeba patrzec na inputlag
2.jak wyglada sprawa z graniem w dzien (roletami kolor brazowy)
3.czy jest w ogole sens kupowac projektor tylko do grania (ok 6h dziennie maks)

Tv powyzej 60 cali sa drogie nie mowiac o 84 calach interesuje mnie cos w granicy 100 cali full hd do ps3 i ps4 budzet 3000-4000

Pokoj 6x4 odleglosc od ekranu 2.5-3m
 

Kriso81

Member
Mogę polecić Ci taki jak ja mam czyli epson tw3200 do gier sprawuje się super ale tylko w zaciemnieniu, sam w dzień nie gram więc Ci nie powiem jak z nim jest jak zagram w coś to tylko w nocy, a jeśli chodzi o inputlag to pewnie jakiś jest ale nie odczujesz w ogóle, gram na muszce i padzie i nic nie czuje żadnego opóźnienie, tak jak na monitorze w moim kompie.
 

Tasix95

New member
Ja wlasnie zerkalem na
Epson tw5200
Benq w1070
Acer h7532bd/h6520

Wszystkie sa z Rtv euro agd koniecznie z tego sklepu bo chce kupic na raty 0%


Ktory z powyzszych najlepszy ?;)

Z gory dziekuje ;)
 

Kriso81

Member
Skoro duzo ludzi posiada konsole typu play station czy xbox i grajac na tv bez kina czy innych glosnikow wolnostojacych da rade to i z projektora bedzie taki dzwiek
 

Rudeford

New member
Różnica dźwięku z tv a projektora jest taka, że z projektora mamy go nad lub za sobą i to już jest co najmniej dziwne. Mieć obraz 100” z bardzo kiepskim audio, to trochę jakby posiadać Ferrari i jeździć tylko po własnej posesji. Pomyśl przynajmniej nad jakimś zestawem słuchawkowym.
 

Tasix95

New member
Sluchawki mam tylko chodzilo mi o dzwiek bez kina gdyby ktos jeszcze siedzial obok a w przyszlosci jakies kino czy soundbar bedzie na 100% tylko na chwile obecna brak odpowiedniej sumy na wszystko od czegos musze zaczac ;)
 

Tasix95

New member