Procedura reklamacyjna Sony

Petru23

Banned
Witam,

Mam pytanie do osób, które skorzystały z serwisu sony dla swoich TV.
Zgłosiłem do sony problem z kolorami, wskazując na różową biel a co za tym idzie przekłamanie kolorów. Troszkę na wyrost, dla sprawdzenia. Poprosili o wysłanie zdjęć ukazujących problem, także ustawiłem kolory jak fabryka dała i przesłałem im zdjęcia (po skorygowaniu przez siebie biel mam białą aczkolwiek w tej klasie TV i po recenzjach powinno być idealnie od wyjęcia z pudła).

Zastanawiam się, czy oddać ten tv do sklepu na co mam czas do poniedziałku (wysłanie zgłoszenia) czy korzystać z procedury seriwsowej.

Na zgłoszenie otrzymałem takiego maila. I teraz pytanie - czy ten mail stanowi o uznaniu wady i rozpoczęciu procedury serwisowej czy jest to dalszy etap weryfikacji wystąpienia usterki?

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z firmą Sony Europe.

Najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie usługa door to door. W tym przypadku konieczne będzie wykonanie rejestracji naprawy online.
W ciągu 72 godzin skontaktuje się przedstawiciel serwisu, który przekaże dalsze wskazówki dotyczące naprawy urządzenia.

Poniżej przesyłam link umożliwiający dokonanie wspomnianej wyżej rejestracji naprawy online:

Proszę wejść na stronę http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
Proszę wpisać model produktu w pole wyszukiwania (np.: KDL-32EX720), wybrać "Wyszukaj" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie.
Na koniec rejestracji pojawi się okno z informacją: Dziękujemy za dokonanie rejestracji.
Serwis skontaktuje się w ciągu 72 godzin w celu ustalenia szczegółów dotyczących naprawy, a poniżej będzie znajdował się dokument do wydrukowania.
Jeśli nie ma takiej możliwości, proszę go tylko otworzyć poprzez naciśnięcie "Drukuj" i spisanie kodu naprawy, a także danych kontaktowych do serwisu.

Status swojej naprawy można sprawdzić pod adresem:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/TrackRepair wpisując kod rejestracji naprawy i potwierdzając kliknąć strzałkę.

W przypadku skasowania naprawy proszę zarejestrować ją jeszcze raz w ten sam sposób.
Jeśli druga próba również się nie powiedzie, proszę o kontakt z nami pod adresem Customersupport.pl@eu.sony.com, bądź pod numerem: 22 306 06 94.
Przed skontaktowaniem się z działem pomocy technicznej proszę o przygotowanie modelu urządzenia, jego numeru seryjnego oraz kodu rejestracji naprawy
 

pawel_krakow

New member
Jeśli zgłosisz usterkę poprzez linka w ciągu kilku dni zadzwoni do Ciebie serwis i powinien wyznaczyć Ci termin na wizytę serwisanta. Pytanie tylko jaki to serwis przyjedzie (MIK Radom jako centrala ma swoich podwykonawców w różnych miastach). W Krakowie dla przykładu nic nie naprawiają na miejscu tylko przyjeżdżają z zastępczym pudłem u zabierają TV do siebie. Finalnie nie skorzystałem z gwarancji tylko z rekojmi także zgłoszenie robiłem do sklepu po to żeby przy kolejnej usterce (jeśli wystąpi) odstąpić od umowy i odzyskać pieniądze.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Podejrzewam, że serwis stwierdzi, że nie widzi problemu ewentualnie zmniejszą Ci czerwony kolor w ustawieniach, co sam możesz zrobić i tyle. Nie wiem na co liczysz, wzywając serwis ale ja bym tego nie robił tylko oddał TV do sklepu, jeśli faktycznie Ci nie pasuje.
Najprawdopodobniej po wezwaniu serwisu stracisz możliwość zwrotu TV do sklepu (używany TV).
 

Petru23

Banned
Zgłaszając wadę dostałem maila z przesłaniem zdjęć do weryfikacji. Widocznie uznali to za wadę, skoro każą zawezwać serwis.
Przelałem im fotki białej planszy oraz kilka zdjęć z kadrów. Napisałem, że ekran ma odcień różowy i że była przeprowadzona próba kalibracji, której niestety nie dało się wykonać przez wadę mająca wpływ na kolory.

Do sprzedawcy zgłosiłem wcześniej wadę z prośbą o wymianę na nowy, to napisali mi abym dokonał zwrotu bo nie wymieniają sprzętów na inne.

Zgłosić zawsze mogę w ostatnim dniu na zwrot i będę miał kolejne 14 dni na dostarczenie tv do sprzedawcy

Jeśli przyjdzie mi kolo i powie, że nie widzi problemu to odsyłam.

Z tego wszystkiego sprawa i tak kończy się w sposób... Taki, że ja za tv płacić nie będę. Nie wnikajcie w szczegóły, będę miał zapłacone także koszt dla mnie żaden. A ja mam już dosyć tych zabaw z tv i nie tylko ja.
Jak sobie poustawiam, to jest ok, no ale już mam tak, że nie odpuszczam.

Fotki, które im wysłałem
https://drive.google.com/folderview?id=1YTGFlwMZyB0BTAkxvNa-HoCLvWpsMCK3
 
Ostatnia edycja:

conqest

Well-known member
Bez reklam
Fotki zrobione ok, ewidentnie widać że różowe tło

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Petru, w trybie obrazu "standard" z wyzerowanymi (domyślnymi) ustawieniami balansu bieli też masz taki różowy odcień?
 

Petru23

Banned
Właśnie w takim trybie były robione zdjęcia. Ale obawiam sie, ze jednak macie rację i stwierdza brak wady wpływającej na użytkowanie i odeślą do ustawienia kolorów. Albo zabiorą tv na ekspertyzę i stwierdza, że jest ok.
Mam w koszyku xh9096 z dwiema ratami gratis, co daje 3550zl. I chyba tego wezmę.
 
Ostatnia edycja:

janunio

New member
Bez reklam
Tą historią pod koniec lutego żyła cała Polska. W "Echu Dnia" opisaliśmy problemy pana Tadeusza z Kielc. Mężczyzna kupił bardzo drogi telewizor Sony, który notorycznie się psuł. Producent odrzucił kolejną reklamację, bo uznał, iż Czytelnik oglądał za dużo programów informacyjnych - w tym konkretnym przypadku TVP Info.
Koniec kłopotów mieszkańca Kielc z telewizorem Sony za ponad 10 tysięcy złotych.[/QUOTE][/I]

https://kielce.naszemiasto.pl/koniec-klopotow-mieszkanca-kielc-z-telewizorem-sony-za/ar/c1-8163603
Po kilku dniach z redakcją "Echa Dnia" skontaktował się przedstawiciel polskiego oddziału firmy Samsung. Korporacja zaproponowała panu Tadeuszowi kupno dowolnego telewizora QLED Samsung za połowę ceny widocznej na sklepowej półce.
 
Ostatnia edycja:

Michu30

New member
I właśnie to są te kurde oledy niby z zabezpieczeniami które nie działają wcale. I dobrze że ja kupiłem zwykłego LCD.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Na każdym LCD / LED można oglądać kanały informacyjne i na 99,9% żadnych wypaleń nie będzie

Dla mnie tv OLED to nie jest TV !!!! Dlaczego na LCD mogę oglądać wszystkie kanały np jeden kilka godzin a na oledzie NIE!!! Bo potem jest problem z reklamacją wypalenie panelu i takie tam pierdoły .

Ja bym na jego miejscu dodał iż : jak właśnie są niby zabezpieczenia takie super to dlaczego wypala się ???? Niech ktoś mi odpowie na to pytanie

Dla mnie na razie Oledy są i bedą totalnym bublem na których tego nie można dłużej oglądac na danym kanale , to tamtego nie można bo potem problem z reklamacją !!!

TOTALNY ZŁOM A KOSZTUJE !!!!

I nie wiem ? jakie argumenty tutaj by padały nikt na razie i w najbliższym czasie nie przekona mnie do zakupu oleda , wolę kupić dobrego lcd niż pchać sie w oledy i jeszcze za takie pieniądze !!!
 
Ostatnia edycja:

janunio

New member
Bez reklam
Podobno wstydził się powiedzieć, że ogląda TVP Info.

Sprawa prosta; zapis o wymianie wypalonego TV OLED nie pojawi się w treści gwarancji bo LG by poszło po miesiącu w bankruta.
 
Ostatnia edycja:

Petru23

Banned
No to utrzymał to w tajemnicy :D
Samsung też sobie akcje promocyjna zrobił. Dał mu tv a korzyść lepsza niż kampania reklamowa w TV i prasie ;)
 
Do góry