Witam,
Mam pytanie do osób, które skorzystały z serwisu sony dla swoich TV.
Zgłosiłem do sony problem z kolorami, wskazując na różową biel a co za tym idzie przekłamanie kolorów. Troszkę na wyrost, dla sprawdzenia. Poprosili o wysłanie zdjęć ukazujących problem, także ustawiłem kolory jak fabryka dała i przesłałem im zdjęcia (po skorygowaniu przez siebie biel mam białą aczkolwiek w tej klasie TV i po recenzjach powinno być idealnie od wyjęcia z pudła).
Zastanawiam się, czy oddać ten tv do sklepu na co mam czas do poniedziałku (wysłanie zgłoszenia) czy korzystać z procedury seriwsowej.
Na zgłoszenie otrzymałem takiego maila. I teraz pytanie - czy ten mail stanowi o uznaniu wady i rozpoczęciu procedury serwisowej czy jest to dalszy etap weryfikacji wystąpienia usterki?
Mam pytanie do osób, które skorzystały z serwisu sony dla swoich TV.
Zgłosiłem do sony problem z kolorami, wskazując na różową biel a co za tym idzie przekłamanie kolorów. Troszkę na wyrost, dla sprawdzenia. Poprosili o wysłanie zdjęć ukazujących problem, także ustawiłem kolory jak fabryka dała i przesłałem im zdjęcia (po skorygowaniu przez siebie biel mam białą aczkolwiek w tej klasie TV i po recenzjach powinno być idealnie od wyjęcia z pudła).
Zastanawiam się, czy oddać ten tv do sklepu na co mam czas do poniedziałku (wysłanie zgłoszenia) czy korzystać z procedury seriwsowej.
Na zgłoszenie otrzymałem takiego maila. I teraz pytanie - czy ten mail stanowi o uznaniu wady i rozpoczęciu procedury serwisowej czy jest to dalszy etap weryfikacji wystąpienia usterki?
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony Europe.
Najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie usługa door to door. W tym przypadku konieczne będzie wykonanie rejestracji naprawy online.
W ciągu 72 godzin skontaktuje się przedstawiciel serwisu, który przekaże dalsze wskazówki dotyczące naprawy urządzenia.
Poniżej przesyłam link umożliwiający dokonanie wspomnianej wyżej rejestracji naprawy online:
Proszę wejść na stronę http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
Proszę wpisać model produktu w pole wyszukiwania (np.: KDL-32EX720), wybrać "Wyszukaj" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie.
Na koniec rejestracji pojawi się okno z informacją: Dziękujemy za dokonanie rejestracji.
Serwis skontaktuje się w ciągu 72 godzin w celu ustalenia szczegółów dotyczących naprawy, a poniżej będzie znajdował się dokument do wydrukowania.
Jeśli nie ma takiej możliwości, proszę go tylko otworzyć poprzez naciśnięcie "Drukuj" i spisanie kodu naprawy, a także danych kontaktowych do serwisu.
Status swojej naprawy można sprawdzić pod adresem:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/TrackRepair wpisując kod rejestracji naprawy i potwierdzając kliknąć strzałkę.
W przypadku skasowania naprawy proszę zarejestrować ją jeszcze raz w ten sam sposób.
Jeśli druga próba również się nie powiedzie, proszę o kontakt z nami pod adresem Customersupport.pl@eu.sony.com, bądź pod numerem: 22 306 06 94.
Przed skontaktowaniem się z działem pomocy technicznej proszę o przygotowanie modelu urządzenia, jego numeru seryjnego oraz kodu rejestracji naprawy