Problem z Sharpem DH77E

Michauu

New member
Od 2 tygodni, a jakiś tydzień po zakupie zaczęły się problemy z tym telewizorem. Mianowicie, na każdym kanale obraz błyska. Jest to bardzo uciążliwe, jednak po "rozgrzaniu" się telewizora błyskanie znika. Pytałem się w sklepie w którym zakupiłem owy odbiornik i powiedziano mi, żebym przestawił ustawienia sklepowe (tzw. Dynamiczny[ustalony] ) . Na krótką metę to pomogło, jednak teraz się mocno pogorszyło. Zauważyłem, że przy zmianie w ustawieniach parametru "Podświetlenie" na praktycznie minimum, błyskanie znika, lecz wtedy obraz jest bardzo ciemny. Miał, lub ma ktoś taki sam problem?

Co mam zrobić? Oddać do gwarancji, poczekać aż naprawdę coś w nim padnie? Czy jest możliwe, aby wymieniono mi Telewizor na inny? Bo jednak mocno rozczarowałem się po Sharpie ( Made in Japan na tylnej obudowie). Tydzień po zakupie a tu taki psikus.
 

paproch

New member
Mialem dokladnie ten sam problem, obraz blyskal, pojawial sie co jakis czas pisk cos ala "cwierkanie ptakow".
Trafil do serwisu w Gdyni, na poczatek zostalo wymieniona jakas czesc od HDMI - niestety pudlo, nastepnie rokrecili caly TV - okazalo sie ze sa popalone gniazda mocowan swietlowek lub cos podobnego( dokladnie nie pamietam "diagnozy")
Tv jest juz 2-3 miesiace po naprawie, problem sie juz nie pojawil.

Z tego co sie zorientowalem, ten model bardzo czesto cierpi na ta przypadlosc.
 

Michauu

New member
Serwis Sharpa jest super. Serwisant, przyjechał po wcześniejszym umówieniu bezpośrednio do domu i w ciągu godziny naprawił Telewizor. A dokładniej wymienił "coś tam". Po tym jeszcze zaktualizował oprogramowanie. Problem zniknął. Sprawa rozwiązana.
 
Do góry