Problem z LAN i Smart HUB po kablu w UE40D5500. Pilnie proszę o pomoc.

lobotomek

New member
Witam wszystkich! Na początku proszę o niezarzucanie mi, że było na forum (być może było), ale nie mogłem znaleźć takiego samego problemu.

Sieć wykrywa, ale działa to mało stabilnie. Przy próbie zarejestrowania się do Smart HUB (po podaniu adresu e-mail, hasła wywala komunikat że w chwili obecnej sieć jest niedostępna i mam spróbować później...

Telewizor nie pobiera mi automatycznie IP, maski, DNSów itd., mimo włączonego DHCP w routerze i licznych restartów. Musiałem wpisać z palca - i z problemami, jakoś poszło.

Telewizor podłączony jest 10-metrową skrętką do routera i modemu linksys. Internet od neostrady. Skrętke sam zarabiałem, kolory typowo (b-ż,ż,b-z,n,b-n,z,b-br,br), poza tym na tym samym kablu internet w laptopie smiga, aż miło. W routerze włączone jest DHCP, był on też wielokrotnie restartowany.

Wina musi być chyba gdzieś w mojej sieci, ale nie wiem gdzie.
IP routera 192.168.1.1
IP tv 192.168.1.64 (na innych mi nie chciał się połączyć)
maska 255.255.255.0
brama 192.168.1.1

dns typowe dla nesotrady 194.204.159.1

łączy się, ale zalogowac się nie da

Czy nowy firmwire mógłby pomóc? Poza tym wszystko w tv działa dobrze, dlatego chciałem uniknąć wgrywania nowego softu.

HELP
 

lobotomek

New member
Odświeżam.

Nikt nie ma żadnych pomysłów?

Wyłączyłem firewall w routerze - bez zmian.
Wgrałem nowy soft do telewizora - bez zmian.

Już nie mam pomysłów. Telewizor sprawdza sieć - wszystko wygląda ok. Kiedy robię test łącza - wynik wychodzi na 0.0 kb/s. Próbowałem zmieniać DNS w telewizorze - nic. W telewizorze w opcjach AllShare widzę dwa urządzenia. Sądząc po IP są to PC i android (wifi). Ale dzielenia zasobów nie mogę włączyć. Ściągnąłem aplikacje do telefonu Samsung Remote - aplikacja nie widzi telewizora.

help
 

searcher888

New member
czy ten router i modem linksys to jedno urzadzenie ? jesli nie to wyłącz w routerze DHCP i przypisz stały adres IP maske i brame oraz dns w tv
 

mietka

New member
Odświeżam.

Nikt nie ma żadnych pomysłów?

Wyłączyłem firewall w routerze - bez zmian.
Wgrałem nowy soft do telewizora - bez zmian.

Już nie mam pomysłów. Telewizor sprawdza sieć - wszystko wygląda ok. Kiedy robię test łącza - wynik wychodzi na 0.0 kb/s. Próbowałem zmieniać DNS w telewizorze - nic. W telewizorze w opcjach AllShare widzę dwa urządzenia. Sądząc po IP są to PC i android (wifi). Ale dzielenia zasobów nie mogę włączyć. Ściągnąłem aplikacje do telefonu Samsung Remote - aplikacja nie widzi telewizora.

help
sprawdź czy masz włączone filtrowanie mac
sprawdź czy numery ip które twoj router udostępnia
 

lobotomek

New member
Witam. Dziękuję za odpowiedzi.

Proszę o zamknięcie, problem się rozwiązał. Wina leżała po stronie routera. W zaden sposób nie można było tego przeskoczyć. Po wymianie na Tepsowego Sagemcoma F@st 3764 wszystko smiga jak należy.

W razie gdyby komuś TP SA. proponowała tego Sagemcoma - moge z czystym sumieniem polecic. DLNA w nim śmiga b.dobrze (po za napisami)

Pozdrawiam
 
Do góry