problem z internetem Samsung UE46F6500

greg57100

New member
Internet mam 6Mb/s podłączony przewodowo do routera od dostawcy radiowego, z którego z kolei kablem doprowadzony jest do TV. Problem polega na tym, że co pewien, podczas uruchamiania jakiejkolwiek aplikacji smart TV dotaję komunikat o braku połączenia z internetem, stan połączenia pokazuje natomiast poprawne połączenie z siecią/routerem, połączenie jest na adresach DHCP. Ciekawe jest, że mogę zalogować się na konto Samsunga z menu TV i normalnie uruchomić tylko WebBrowser z aplikacji i normalnie przeglądać strony www,każda jaką testowałem, natomiast np Youtube(ale przez www) pokazuje komunikat "nie znaleziono serwera". Nie działa również aktualizacja oprogramowania TV, komunikat również o braku połączenia. Ciekawe ze strony ww w przgladarce dzialaja!? Problem ustaje na pewien czas po wyłączeniu z pradu na chwile routera i AP ISP, po czym po pewnym czasie, czasami kilku dniach wraca jw. Jakieś pomysły?Gdzie może leżeć problem??
Na innych urządzeniach tj. laptop(wifi), xbox (podłączony kablem), smartphone samsung android(wifi) działa bez zarzutów. Gdy wszystko jest ok, działaja wszystkie aplikacje, filmy HD bez cięcia i lagów, również prawie idealnie Explore3D.
 
Do góry