Problem Canal+ 4K w PHILIPS 65PUS7303/12

kimpl

New member
Dzień dobry,

od kilku dni użytkuję dekoder Canal+ z UltraBox 4k. Pakiet wykupiłem ten obejmujący C+ 4K.

Niestety po odpaleniu tego kanału mój telewizor PHILIPS 65PUS7303/12 zaczyna wariować. Pojawia się komunikat, że tryb HDMI (mam dwa porty HDR - dekoder jest wpięty w jeden z nich) przeszedł w tryb OPTYMALNY. Powoduje to, że tracę sygnał z dekoderem i mam ciemny ekran. Dopiero jak w ustawieniach telewizora wyłącze ten tryb OPTYMALNY wówczas dekoder „wskakuje” ale w jego ustawieniach widzę, że telewizor obsługuje go w 1080p. Mogę w telewizorze włączyć tryb STANDARD na Hdmi1 i Hdmi2 i wtedy pojawia mi się w menu dekodera że widzi rozdzielczość 2160 ale po kliknięciu w kanał Canal+4k problem znowu się pojawia czyli wskakuje ten tryb OPTYMALNY, który gubi sygnał dekodera….
czy ma ktoś pomysł co może być problemem?
 

Medvet2

New member
Witam.
By mieć 100% pewność można podmienić płytę główną lub sprawdzić podłączając dekoder do innego egzemplarza tego samego modelu. Można też podłączyć do tv blue ray 4K z płytą 4K HDR. Teoretycznie może być tak, że ten model tv nie współpracuje z dekoderem 4K Canal +. Najprościej będzie podłączyć BD 4K z jakimś filmem w 4K.
 
Ostatnia edycja:

conqest

Well-known member
Bez reklam
Kolega dobrze napisał, musisz to zrobić drogą eliminacji. Na chwilę obecną nie wiadomo czy wina jest po stronie tv czy dekodera. Podłącz dekoder na innym tv. Jeżeli nie masz to może u sąsiada, muszisz coś wykluczyć...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry