Polowanie na ... TCL 49" C7026

Limax7

New member
Kilka dni temu zobaczyłem ten telewizor w Media Expert. Wisiał na specjalnie odseparowanej czerwonej ścianie. Wcześniej myślałem o LG lub Samsungu. Miałem do wydania ok 2000-2200 zł a cena tego TCLa była 2399 zł więc choć zobaczyłem piękny obraz i ten wbudowany soundbar to pomyślałem że to jest chyba ... TO CO SZUKAŁEM.

Telewizor ma dodatkowo USB 3.0 na którym w sumie mi zależało, oraz wyjście słuchawkowe. Tych dwóch rzeczy Samsugi i LG nie miały !?

Gazetka sklepu (tylko 3 sklepy sprzedają ten TV oraz kiki tu na forum) miała lada dzień się skończyć. Zrobiłem drugie podejście w drugim sklepie Media Expert. Nie mieli na sklepie wersji zapakowanej a tej z wystawy nie chciałem. Sprzedawca więc zamówił mi przez internet z dostawą do domu. Do tego pilot głosowy za 1 zł.

Po dwóch dniach telewizor do mnie przyjechał.

Rozpakowałem. Przykręciłem nóżki i postawiłem na komodzie. Telewizora nie włączałem od razu. Dałem mu czas na ogrzanie. W między czasie rozprowadziłem kabel antenowy i pojechałem po dzieci do szkoły.

Jak wróciłem, włączyłem TV. Wybór języka, zapytanie o to czy mam konto Google i działa.

Obraz i dźwięk mega fajne. Przeglądałem ustawienia obrazu i inne funkcje. Rozeznałem się z grubsza jaki profil obrazu i dźwięku mi pasuje. Ustawiłem też balans bieli.

Podłączyłem dysk twardy i odpaliłem kilka sampli 4K HDR. Piękny obraz !
Pliki graficzne szybko wczytuje.

Potem kablem HDMI podłączyłem komputer. A to że to jest stary komp i pewnie kabel 1.4 więc uzyskałem zaledwie 1920x1080 60Hz.

Słuchawki również działały.

Ale moją wielką radość zniweczyło dostrzeżenie święcącego się zielonego subpiksela a po chwili w innym miejscu wypalonego całego piksela (czarny punkt). :?

No super. Telewizor dopiero co przyjechał, ma świetny obraz i dźwięk a tu taki kwiatek ?! :x

---------------------------

Poradźcie coś bo chcę ten model TV. Mam 14 dni na zwrot ale chyba poniosę koszt wysyłki.
A może reklamować ? Chyba musi być więcej martwych/nieaktywnych (sub)pikseli ?

----------------------------

Na chwilę obecną mam plan by go zapakować i odesłać, a po zwrocie kasy kupić ponownie (oby nie dokładnie ten sam który odesłałem :hihi:)

--

Co byście zrobili na moim miejscu ?

Pozdrawiam.
 

arroyo

New member
Dlatego ja kupowałem w sklepie stacjonarnym a nie przez internet. Sprzedawca przy mnie rozpakował trzy sztuki TCL 55C7026. Pozdrawiam go gorąco i dziękuję za cierpliwość.

Pierwszy TV miał 3-4cm włos pod szybą matrycy widoczny na każdy jasnym tle. Drugi miał 5 albo 6 wypalonych pikseli, rozrzuconych po całym ekranie i jeden świecący cały czas na biało. Trzeci był idealny i tego własnie zabrałem do domu.

Jak kupujesz przez internet to zawsze jest loteria co trafisz. Odeślij w ciągu 14 dni bez podawania powodu i po sprawie. Według mnie lepiej dopłacić 200-300zł w sklepie niż potem się denerwować za każdym razem jak patrzysz w ekran, bo cokolwiek będziesz oglądać, to będziesz wzrokiem szukać tego wypalonego piksela.
 

sulko

Member
Kiki sprawdza telewizory przed wysyłką i kalibruje, nie słyszałem by ktoś żali się na bad pixel, kalibracja mi jednak zupełnie nie podeszła zrobiłem po swojemu.
 

lgfbox2

New member
Kilka dni temu zobaczyłem ten telewizor w Media Expert. Wisiał na specjalnie odseparowanej czerwonej ścianie. Wcześniej myślałem o LG lub Samsungu. Miałem do wydania ok 2000-2200 zł a cena tego TCLa była 2399 zł więc choć zobaczyłem piękny obraz i ten wbudowany soundbar to pomyślałem że to jest chyba ... TO CO SZUKAŁEM.

Telewizor ma dodatkowo USB 3.0 na którym w sumie mi zależało, oraz wyjście słuchawkowe. Tych dwóch rzeczy Samsugi i LG nie miały !?

Gazetka sklepu (tylko 3 sklepy sprzedają ten TV oraz kiki tu na forum) miała lada dzień się skończyć. Zrobiłem drugie podejście w drugim sklepie Media Expert. Nie mieli na sklepie wersji zapakowanej a tej z wystawy nie chciałem. Sprzedawca więc zamówił mi przez internet z dostawą do domu. Do tego pilot głosowy za 1 zł.

Po dwóch dniach telewizor do mnie przyjechał.

Rozpakowałem. Przykręciłem nóżki i postawiłem na komodzie. Telewizora nie włączałem od razu. Dałem mu czas na ogrzanie. W między czasie rozprowadziłem kabel antenowy i pojechałem po dzieci do szkoły.

Jak wróciłem, włączyłem TV. Wybór języka, zapytanie o to czy mam konto Google i działa.

Obraz i dźwięk mega fajne. Przeglądałem ustawienia obrazu i inne funkcje. Rozeznałem się z grubsza jaki profil obrazu i dźwięku mi pasuje. Ustawiłem też balans bieli.

Podłączyłem dysk twardy i odpaliłem kilka sampli 4K HDR. Piękny obraz !
Pliki graficzne szybko wczytuje.

Potem kablem HDMI podłączyłem komputer. A to że to jest stary komp i pewnie kabel 1.4 więc uzyskałem zaledwie 1920x1080 60Hz.

Słuchawki również działały.

Ale moją wielką radość zniweczyło dostrzeżenie święcącego się zielonego subpiksela a po chwili w innym miejscu wypalonego całego piksela (czarny punkt). :?

No super. Telewizor dopiero co przyjechał, ma świetny obraz i dźwięk a tu taki kwiatek ?! :x

---------------------------

Poradźcie coś bo chcę ten model TV. Mam 14 dni na zwrot ale chyba poniosę koszt wysyłki.
A może reklamować ? Chyba musi być więcej martwych/nieaktywnych (sub)pikseli ?

----------------------------

Na chwilę obecną mam plan by go zapakować i odesłać, a po zwrocie kasy kupić ponownie (oby nie dokładnie ten sam który odesłałem :hihi:)

--

Co byście zrobili na moim miejscu ?

Pozdrawiam.
Odeślij. Kupowanie przez neta ma ta zaletę że jak ci cos nie pasi to odsyłasz, kupując w sklepie z reguły jak coś jest nie tak to albo serwis, albo żyjesz z tym co ci wcisnął sprzedawca.
Jak oddasz do serwisu to raz że długo czekasz na naprawe i nie wiadomo co tak naprawde ci z nim zrobią, a dwa masz już używany sprzęt Dlatego TYLKO i WYŁĄCZNIE odstąpienie od umowy i kupujesz nowy (zrób fote nr seryjnego żeby ci przypadkiem nie wysłali tego samego).
 

Limax7

New member
Dzięki za rady. Chyba jednak odeślę telewizor ale po 31 marca. Zobaczę jak zmienią się ceny w tych trzech sklepach. Jak we wszystkich podskoczą to uśmiechnę się do kikiego. Wymieniłbym już teraz ale nie mam tyle kasy by od razu kupić drugi. Muszę czekać na zwrot .... uhhhhh.

Dam znać jak sprawa dalej się potoczyła. Pomysł by zrobić zdjęcie numeru seryjnego jest dobry!!
 

Andrzej16

New member
te 3 sklepy to jeden właściciel Terg: 1. Media Expert, 2. Electro (tylko internetowy), 3 Avans (kupili markę ze sklepami i to już chyba tylko internetowa marka)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Są dostępne i to z pakietem.
Telewizory są sprawdzane przy kalibracji.
Wgrywane są tez gratis wtyczki Do aplikacji
 
Do góry