Podłaczenie ps3 do monitora LG W2252TQ-PF

thepato

New member
Witam, jestem nowym uzytkownikiem tego forum i prosil bym o pomoc. Mam zamiar kupic sobie PS 3 i niewiem czy dam rade podlaczyc go do mojego monitora LG W2252TQ-PF
Prosilbym o wmiare szybka odpowiedz ;) Co bym musial kupic , jakie kable , przejsciowki itp ? I czy dobrze rozumiem ze moj moniotor piosada te cale HDCP jestem zielony na ten temat bo sie nigdy tym nie iteresowalem w opisie monitora bylo to :
Sygnał video RGB analogowy, cyfrowe HDCP, separowany, SOG, cyfrowy
Podal bym link do calego opisu monitora ale nie moge bo nie napisalem jeszcze 5 postow......
 
Ja mówię o podłączeniu do LCD od kompa! A przy kompie nie mam amplitunera!

A mam Geforce 8600GT i w zestawie dostałem takie kable które pasują po złączeniu tymi od PS3 (mówię o tych z wtyczkami biała, czerwona i żółta)! Da się tak podłączyć? Jeszcze mam taką wtyczkę jack a z jej drugiej strony 2 wejścia, do których też pasują te kable kolorowe od ps3!

Co mam zrobić?
 
Ostatnia edycja:

thepato

New member
drosophilia napisał:
jesli oczywisci posiadasz odpowiedni ampl.
ampl czyli??

I ten mój monitor posiada HDCP ? I jeśli tak to jak dobrze rozumiem to nie ma przeszkód w podłączeniu ps3 do tego właśnie monitora ?? wystarczy kabel HDMI - DVI i podłączyć głośniki do ps3 ?
 
Ostatnia edycja:
No przy TV mam! Ale ja kompa mam gdzieś indziej! I chciałbym wykorzystać właśnie głośniki i monitor podłączone do kompa.
"mam Geforce 8600GT i w zestawie dostałem takie kable które pasują po złączeniu tymi od PS3 (mówię o tych z wtyczkami biała, czerwona i żółta)! Da się tak podłączyć? Jeszcze mam taką wtyczkę jack a z jej drugiej strony 2 wejścia, do których też pasują te kable kolorowe od ps3!"
 
Ostatnia edycja:

drosophilia

Active member
Bez reklam
kupcie ampl. z dekoderami min. 5.1 (dolby digital, dts) i zestaw glosnikow chociaz 5.1, inaczej nie ma co sie babrac. Szkoda kupowac ps3 dla dzwieku z tv lub glosnikow 2.1 od kompa
 

pejotpe

New member