Plazma Pioneera czy LCD Sony

Status
Zamknięty.

trempek

New member
Witam
Zastanawiam sie nad wyborem duzego tv do domu, jestem laikiem w tych
sprawach.
Prosze o opinie odnosnie jakosci obrazu i eksploatacji
Co lepiej wybrac lcd sony KDL-52W3000 czy plazme pioneera PDP-5000EX
Pozdrawiam

:hmm:
 

M@rtinez

New member
Proszę nie cytować ostatniej wypowiedzi w wątku. ArtS :)

Witaj

Wszystko zależy od tego jakim będziesz użytkownikiem LCD nie wymaga takiej precyzji (porządku) użytkowania jak Plazma. Ponadto porównujesz modele firm nie z tej półki Pioneer to numer 1 w plazmach a Sony to średniak w LCD jak już LCD to Sharp i wtedy porównujesz dwa numery 1 dla każdej z obu technologii.

Konkluzja jest taka jeśli kino domowe i trochę TV i absolutnie gier to moim zdaniem tylko Plazma Pioneer'a. Jeśli nie to LCD ale odpuść sobie Sony. Sony to już nie ta sama firma co kiedyś a ich LCD no cóż przy produktach Sharpa .... średniaki
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

trempek

New member
Dziekuje za szybka odpowiedz
Podoba mi sie ta plazma pioneera, jedyna moja obawa jak to jest z trwaloscia, kiedys slyszalem ze plazma lubi sie wypalac, gdyby tak nie bylo to bym sie nie zastanawial.
Choc technologia poszla do przodu i moze juz nie ma efektu wypalania np loga ulubionej stacji ?
LCD to jak nie padnie jakis pixel to raczej dlugo swieci , bynajmniej takie jest moje zdanie, jak pisalem jestem laikiem jesli chodzi o rtv i swoja wiedze opieram na tym co wyczytam w internecie gazetach czy gdzies uslysze a sprzedawcy lubia bajki opowiadac aby sprzedac najlepiej premiowany produkt
:???:
 

ortax360

New member
Witam

Kolega M@rtinez troszke sie zapedził z tym Sharpem i nr 1 .

Jaki to model Sharpa jest taki niesamowity ? i mozna go por. do np: Sony X3000/3500 tak ,ze Sharp pokona Sonego ?

Za mało napisałes , jaki sygnał bedzie priorytetem , konsola , blu-ray itd , SD .


Pozdrawiam
 

trempek

New member
ogladam sporo tv sat, tuner mam z wyjsciami hd