Plazma... niee wezmę LCD! a może jednak Plazma ?

cefiksym

New member
Witam , jak widać jestem nowym użytkownikiem ale duchem jestem z Wami już od dłuższego czasu :) , Od jakichś 2 miesięcy trwa moja przygoda z telewizorami i ogólnie jest to jedno wielkie bagno :p.

jaki sygnał ? przede wszystkim PS 3 i jego możliwości : BD ,DVD ,DivX ale także będzie to sygnał SD (to taki biały kabelek co mi z podłogi wystaje ? przepraszam ale jestem laikiem w tej dziedzinie :p)
jaka odległość od ekranu ? do grania pewnie 1,5-2m do SD z jakieś 4m
jakie urządzenia do podłączenia ? PS3 w 90 % reszta SD
jaka klasa cenowa ? do 3800 i to koniec jak "cienka czerwona linia" :p
więcej oglądasz w dzień czy w nocy ? 30% dzień 70% noc
jakie masz nasłonecznienie pokoju ? raczej duże
ile osób zasiada przed telewizorem ? ja i czasami moja ukochana :)
Jaki masz ulubiony program? hmm ponieważ ciężko studiuje to dla odmóżdzenia najlepiej wchodzi mi Moda na sukces :p
jaki masz telewizor? żaden , to tylko pokój w domu studenckim
Ma stać czy wisieć ? stać lub wisieć ,obojętne