Plazma lub LCD za 5tyś-6tyś

gonzoou

New member
Witam ;) Przejdę może od razu do sedna. Do kupienia jest telewizor za ok. 5000 zł - 6000zł. Szukam czegoś w miarę dużego. Mam różne typy.. Samsung le52m86, PanasonicaPy80/85, Philipsa 42PFL. Problem w tym, że ja jestem generalnie zielony ;). Nie ma dla mnie większej różnicy czy będzie to plazma czy lcd (oba zaakceptuje) interesuje mnie na razie tylko co warto kupić w tym przedziale cenowym (dobrze by było, gdyby telewizor kosztował mniej niż więcej). Telewizor głównie oglądany będzie z odległości od ok. 2 do 3 metrów. Oglądana bedzie na nim kablówka, w niedługim czasie coś cyfrowego. Z czasem dojdzie konsola...
 

gonzoou

New member
no tak ale.. w końcu cyfrówka będzie lada chwila, bo to bez sens imo oglądać telewizję po kablu na telewizorach tej klasy. (już pomijam fakt, że nawet hd w kablówce nie uświadczę) Więc? Jakieś inne modele? Może coś większego ;) 42 cale to jednak tak średnio dużo, wolałbym coś większego.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
sygnał cyfrowy to też sygnał SD. Dopiero gdy rozwinie się HD - to wówczas z odległości 2-3 metry możesz sięgać po 46- 52 " Ale musisz znacznie podnieść klasę cenową.
Przy takiej odległości sygnał SD najlepszy będzie na tv plazmowych.
Pioneer 50 " Kuro
Hitachi 50XR01
Samsung 50a656
Panasonic 46 PY 80/85

LCD 47 V 80 JVC
Toshiba 46 Zf 355
Sharp 46 HD1
Nec 46 Multeos
 

BoDeX

New member
ABSOLUTNY FAWORYT - Samsung PS-50A656 - cena poniżej 5 000 pln.

50" , czarny panel , 100Hz , 24p , bez overscanu, pamięć ustawień , 4HDMI , USB


Pzdr.



Aaaaa , a nadwyżkę oczywiście na player BD i masz zabawę po pachy !
 
Ostatnia edycja:

forzainter1g

New member
Nie kupuj Plazmy!!No chyba ze Pioneera.