Pilne! Serwisować czy zwrócić TV do sklepu?

k18t

New member
Trzy dni temu kupiłem plazmę LG 50PA6500 w saturnie i coraz bardziej dokuczliwe staje się bzyczenie. Słyszalne jest ono z 3-4 metrów przy dźwięku telewizora rozgłoszonym na ok 10%. Wyczytałem nie tylko na tym forum, że serwis zwykle w takiej sytuacji ogląda telewizor i stwierdza że taki jego urok i ma prawo tak bzyczeć :shock: Żeby w ogóle ktoś z serwisu przyjechał, muszę mieć podbitą kartę gwarancyjną. Jak podbiję kartę, to nie będę mógł zwrócić telewizora do sklepu i tak koło się zamyka. Już byłem zdecydowany oddać ten złom do saturna, ale pracownik infolinii LG zapewnił mnie, że jak podbiję gwarancję, to telewizor na pewno będzie naprawiony i to u mnie w domu. Poza tym co ja kupię jak oddam ten TV, znowu będę szukał kilka miesięcy.

Wierzyć mu? Może tak tylko mówi, bo jak pobiję gwarancję, to już mają mnie w dupie, mogą naprawić, a mogą powiedzieć że wszystko jest OK. Proszę o pomoc, bo jak na razie nie spotkałem się z historią, żeby serwis naprawił bzyczenie:sad:
 

lm648

Banned
Nie wierzyć!
Nie zastanawiaj się! natychmiast oddaj TV do sklepu [jeżeli rzeczywiście jest to buczenie], przecież masz możliwość kupienia tego samego modelu u innego sprzedawcy już nie buczącego. A z serwisami wszyscy już wiemy jak to jest, jak już podbijesz kartę gwarancyjną to po prostu cię oleją. Tu masz szansę wyboru :)
 

Tika

New member
Bez reklam
reklamuj w sklepie na podstawie niezgodności towaru z umową, mają obowiązek dać taki sam sprawny albo jeśli nie mają, to zwrócić pieniądze
 
Do góry