Philips wprowadza nowy system mini

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Kto pyta, nie błądzi. Kierując się tą starą prawdą, inżynierowie Philipsa stworzyli najnowszą serię produktów audio video. W ich powstawaniu, oprócz specjalistów, brali także udział klienci firmy. Tak narodziła się nowa generacja sprzętu, który zdobywa nagrody na wystawach w Europie oraz USA. Jak będzie w Polsce? Przekonamy się niebawem. Właśnie ruszyła nowa kampania Philipsa pod haslem: “Fascynacja Dzwiękiem”. W warszawskim klubie M25, dziennikarzom i przedstawicielom branży, zaprezentowano zestawy kina domowego, mini wieże oraz najnowszy odtwarzacz MP4. Niezależnie od rozmiarów urządzeń, największy miał być dzwięk. Muzyczne autorytety, wspierające w kampanii holenderskiego producenta, (w Polsce Marek Niedzwiecki – dziennikarz radiowej Trójki) podkreślają, że dzwięk w domu musi brzmieć tak samo jak w studiu nagraniowym. Goście, bardzo uważnie wsłuchiwali się w to co emitowały produkty Philipsa, niestety zatłoczone wnętrza klubu nie dawały wystarczającego komfortu akustycznego. Nie pozostaje nic innego, jak tylko zaprosić Philipsa do domu, i samemu ocenić jak brzmią prezentowane urządzenia. Na zakończenie spotkania w klubie M2 wystąpili Anita Lipnicka i John Porter. Płynące ze sceny dzwięki z pewnością fascynowały.
 
Do góry